
איך אנחנו עושים את זה?
סדנאות
אסטרטגיה
אסטרטגיה
מנחים ארגונים בגיבוש תוכניות לשיפור הנוכחות הדיגיטלית, תוך ניתוח שוק והגדרת מטרות
עיצוב שירות
ומיפוי מסעות לקוח
ומיפוי מסעות לקוח
מתמקדים בשיפור חווית המשתמש באמצעות הבנת תהליכי הלקוח ויצירת פתרונות מותאמים לצרכיו
גוף מחקר
CX/UX
CX/UX
ביצוע ראיונות ובדיקות משתמשים, אנליטיקס, בנצ׳מרקים, דוחות מומחה, ארכיטקטורת מידע ועוד
עיצוב, תוכן ויצירת
Design system
Design system
פיתוח כלים וסטנדרטים אחידים בעיצוב, עריכת תוכן ומיקרוקופי ליצירת חווית משתמש אחידה
המסעות שיצרנו במטריקס אקספיריאנס
"תתחיל בהתחלה, ותמשיך עד שתגיע לסוף.... "
קצת מהידע שלנו
"כשהכל משתנה, עליך להיות גמיש...."
23 יולי, 2024
5 טיפים לקיצור זמנים
בעידן ההאצה הדיגיטלית
בעידן ההאצה הדיגיטלית
תהליכי אסטרטגיה דיגיטלית קצרים וממוקדים הם מפתח להצלחה לצורך מתן הפתרונות הדיגיטליים הנכונים עבורכם ועבור הלקוחות
מאמר
23 יולי, 2024
מחפשים עבודה ב-UX/UI? כך תקסימו את המראיינים
התחום אינו דורש כישורים טכניים בלבד. מהן המיומנויות והתכונות הייחודיות הדרושות עבור המעצבים בתחום זה?
מאמר
השותפים שלנו במסעות
”אם אתה מאמין בי, אני אאמין בך”
(אליס בארץ המראה)
המסע שלך עם מטריקס Experience מתחיל עכשיו
let’s talk















































