lets_talk_icon

פוליסע מבית הראל

פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת להשוואת מחירי ביטוח,
במסגרת שת"פ של הראל ו- Ynet

החלק שלנו במסע

UX
UI
שנה
2022
קהל יעד
כל מי שצריך ביטוח
משך זמן הפרויקט
4 חודשים

תפיסת הפתרון

קחו שוק תחרותי ביותר, תוסיפו תהליך מורכב שמחייב מילוי פרטים ולקינוח גם מגבלות של תחום הביטוח,
ומה יצא? ממשק קליל, מגניב ומהיר שמשלב אלמנטים של משחק (Gamification) אלא מה?!

יעדים ומטרות

ליצור ממשק חוויתי, זורם, מהיר בסגנון צעיר וחדשני שיקליל את התהליך
לא לוותר על תחושת אמינות, כמתחייב מהתחום, ולהוביל מול המתחרים בזירה התחרותית של הביטוח

המסע שיצרנו

אפיון חווית משתמש – UX

יצרנו ממשק זורם ודינמי בשתי רזולוציות (מובייל ודסקטופ)
בגישת Mobile first, שמייצר תחושת משחוק (Gamification),
כדי לעודד מעורבות של המשתמשים והמשתמשות, להקליל עבורם את התהליך, ולהקל עליהם בהשלמתו.
בחרנו לאפשר יותר בחירות ופחות הקלדות, הנגשנו את התכנים בהקשר הנכון ובזמן הנכון בתהליך, תוך מתן ליווי ותמיכה לאורך כל הדרך
ויצרנו חוויה צעירה וחדשנית.

"התואיל להגיד לי, בבקשה, באיזו דרך עלי ללכת מכאן?" (אליס)
עיצוב ממשק משתמש - UI

עיצבנו בסגנון צעיר ויצרנו שפה איורית עשירה ודינאמית, מלווה באנימציות מחד – אך רגועה ומרגיעה מאידך, בצבעוניות עדינה שמורידה מהסטרס שכרוך בתהליך ביטוחי.

שפה עיצובית
השפה העיצובית של אתר פוליסע באה לייצר ייחודיות, מהירות וקלילות בעולם השוואת ביטוחי הרכב
טיפוגרפיה
במקרה של פוליסע מטרת הטיפוגרפיה היתה לייצר אי של יציבות ורוגע בקריאת התכנים כקונטרה לשפה האיורית העשירה מסביב
פלטת צבעים
מטרת הפרויקט היתה לייצר מוצר שיעמוד בפני עצמו ולא תחת שפת המיתוג של הראל ומאידך שיתן ביטוי לשותף הנוסף בפרויקט - Ynet
אייקונים
השפה האיורית שנבחרה היא אחת שמתבססת על צורות גיאומטריות בשילוב קווים חופשיים

טיפוגרפיה

בתהליך בחירת הגופן עבדנו בשיטת האלימינציה, היה לנו חשוב לבחור גופן שהוא קריא, סריק, ברור ושיהיה מספיק ניטרלי לשיתוף הפעולה בין החברות

TypoCellcom
Regular Semibold Bold

פלטת צבעים

בתהליך בחירת הצבעים היה לנו חשוב לתת ביטוי מותגי לשני צבעי המותג המובילים, אדום של Ynet והכחול של הראל ועדיין לתת מספיק גווני ביניים גדי לייצר עושר בממשק

PrimaryText
#2e3e5b
SecondaryText
#304b75
PrimaryRed
#f13c4a
PrimaryBlue
#0099e9
White
#ffffff

אייקונים

בבחירת שפת האייקונים היה חשוב לנו לבחור אייקונים שילוו את העיצוב ולא יובילו אותו לכן נבחרה שפה עדינה וקווית

לסיכומו של עניין

תחומים רציניים ומורכבים כמו ביטוח לא חייבים להגביל את היצירתיות.
למדנו שפיצוח נכון של צרכי המשתמשים ויצירת חוויה זורמת ומהנה שמשלבת נגיעות משחקיות,
מייצרים את ה-Engagement הנכון ומובילים הן להגדלת המכירות של הלקוח והן לשביעות רצון של לקוחות הקצה,
שקיבלו מענה מדויק לצורך שלהם בביטוח רכב.

"אני לא יכולה לחזור לאתמול, כי הייתי אז בן אדם שונה."
(אליס)
רוצה לראות עוד מהמסעות שלנו?
טרנספורמציה דיגיטלית
בתיאום מס של רשות המיסים
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד
חווית לקוח חדשה
בשירותי בריאות כללית
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד
חוויית משתמש ממוקדת לצרכי הלקוחות
עם חברת חשמל
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד
מאסטרטגיה למוצר
אפליקציית יד 2 החדשה
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד

המסע שלך עם מטריקס Experience מתחיל עכשיו

let’s talk

    אני מסכים/ה שמטריקס אי.טי בע"מ וחברות הבנות והחברות הקשורות לה תשתמשנה במידע שאמסור למטרות שיווק, דיוור ישיר, ומשלוח פרסומות, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake