החלק שלנו במסע
תפיסת הפתרון
קחו שוק תחרותי ביותר, תוסיפו תהליך מורכב שמחייב מילוי פרטים ולקינוח גם מגבלות של תחום הביטוח,
ומה יצא? ממשק קליל, מגניב ומהיר שמשלב אלמנטים של משחק (Gamification) אלא מה?!
יעדים ומטרות
המסע שיצרנו
יצרנו ממשק זורם ודינמי בשתי רזולוציות (מובייל ודסקטופ)
בגישת Mobile first, שמייצר תחושת משחוק (Gamification),
כדי לעודד מעורבות של המשתמשים והמשתמשות, להקליל עבורם את התהליך, ולהקל עליהם בהשלמתו.
בחרנו לאפשר יותר בחירות ופחות הקלדות, הנגשנו את התכנים בהקשר הנכון ובזמן הנכון בתהליך, תוך מתן ליווי ותמיכה לאורך כל הדרך
ויצרנו חוויה צעירה וחדשנית.
עיצבנו בסגנון צעיר ויצרנו שפה איורית עשירה ודינאמית, מלווה באנימציות מחד – אך רגועה ומרגיעה מאידך, בצבעוניות עדינה שמורידה מהסטרס שכרוך בתהליך ביטוחי.
טיפוגרפיה
בתהליך בחירת הגופן עבדנו בשיטת האלימינציה, היה לנו חשוב לבחור גופן שהוא קריא, סריק, ברור ושיהיה מספיק ניטרלי לשיתוף הפעולה בין החברות
פלטת צבעים
בתהליך בחירת הצבעים היה לנו חשוב לתת ביטוי מותגי לשני צבעי המותג המובילים, אדום של Ynet והכחול של הראל ועדיין לתת מספיק גווני ביניים גדי לייצר עושר בממשק
#2e3e5b
#304b75
#f13c4a
#0099e9
#ffffff
אייקונים
בבחירת שפת האייקונים היה חשוב לנו לבחור אייקונים שילוו את העיצוב ולא יובילו אותו לכן נבחרה שפה עדינה וקווית
לסיכומו של עניין
תחומים רציניים ומורכבים כמו ביטוח לא חייבים להגביל את היצירתיות.
למדנו שפיצוח נכון של צרכי המשתמשים ויצירת חוויה זורמת ומהנה שמשלבת נגיעות משחקיות,
מייצרים את ה-Engagement הנכון ומובילים הן להגדלת המכירות של הלקוח והן לשביעות רצון של לקוחות הקצה,
שקיבלו מענה מדויק לצורך שלהם בביטוח רכב.
המסע שלך עם מטריקס Experience מתחיל עכשיו
let’s talk