החלק שלנו במסע
תפיסת הפתרון
חברת החשמל יצאה למהלך כולל של שיפור השירות הדיגיטלי ללקוחות ויצירת חוויה רב ערוצית מיטבית –
וכולנו נרוויח ממנו.
כחלק מהמהלך, סייענו לחברת החשמל בבניית תפיסת שירות דיגיטלית חדשה שכוללת תהליך תשלום מהיר ונוח, אפשרות לצפייה בהפסקות חשמל (פעילות ועתידיות), ושלל שירותי דיגיטל, פורטלים ומערכות מוכווני חווית לקוח. לזה אפשר לקרוא מהפכה מחשמלת!
המסע שיצרנו
התחלנו בלמידה של הארגון, המטרות והאתגרים שלו.
משם המשכנו למחקר מעמיק על צרכי הלקוחות, באמצעות האזנות במוקד (היה מרתק לשמוע אתכם), ניתוח נתונים, הרגלי שימוש בנכסים הדיגיטליים ובנצ’מארק.
התובנות המשמעותיות מהמחקר שימשו אותנו בהבנת המהות של האתר החדש ובמתן המלצות שיענו על הצרכים העיקריים.
לאור נתוני המחקר, ביצענו זיקוק של התרחישים העיקריים,
מתוך חשיבה ממוקדת לקוח, וגיבשנו קונספט שהביא לידי ביטוי את התפיסה החדשנית.
בתהליך חשיבה משותף, יצרנו שפה ייחודית לאתר, שמטרתה לגלם דרך מילים את הערכים, הרעיונות והפרסונה המיתוגית של חברת החשמל, ולהפוך טקסטים עלומים – למידע ידידותי וברור.
הגדרנו יחד ערכים מרכזיים הכוללים שקיפות, אמינות וחדשנות וזיקקנו את המסרים הרבים כך שיבואו לידי ביטוי בכל פינה של האתר,
וישרתו את לקוחות הקצה.
זכינו לייצר ניצוצות בחשיבה משותפת של צוותי עבודה משולבים, שכללו אפיון UX, עיצוב UI וכתיבת UX (מיקרו קופי), ששילבו כוחות מרגע ההתנעה ועד העלייה לאוויר.
טיפלנו בתהליכים משמעותיים באתר, כמו רישום, הזדהות, תשלום חשבון חשמל ועוד שירותים שנוגעים למגוון רחב של לקוחות.
כן, גם לך…
דאגנו לייצר Flow התנהגותי טבעי שמתאים לתרחישים שונים ולפרסונות שונות, והצלחנו ליצור ממשק שבנוי, מדבר ונראה כמו חוויה. יצרנו Look&Feel חדשניים, בצבעוניות שמשלימה את צבעי המותג ומעדכנת אותו ברוח השינוי. אנחנו גאים שהצלחנו ליצור אתר שמגדיל את תחושת השותפות למען הצלחה בביצוע משימות ומחדד את החיבור הרגשי של המשתמשים.
טיפוגרפיה
הפונט שנבחר הוא פונט אסיסטנט מכוונה שייצג את השפה המדוברת באופן נעים לקריאה
פלטת צבעים
הצבעים שנבחרו הם תרגום עדכני וחדשני לשפת המותג של חברת חשמל, התבססנו על צבעים פסטלים כדי לייצר תחושה חמימה ונגישה יותר
#294c6a
#486683
#a3b2c1
#004b99
#94bbfc
#ffcc80
#ffffff
אייקונים
יצרנו שתי שפות לאייקונים באתר, האחת מתמקדת בקו ובתוכה כתמי צבע והשניה עם שטחי צבע בהירים
לסיכומו של עניין
נקודת הפתיחה התבססה על חזון הארגון, שעובר תהליך מרתק של שיפור החוויה ללקוחות הקצה תוך התמקדות בצרכים וכאבים המשתנים שלהם, הגברת כמות השימושים הדיגיטליים באתר,
הקפדה על חוויה טובה ופיצוח האיזורים בהם נוכל לתת ערך ממשי, בשילוב בין יצירת שפה חדשה, טון וסגנון,
נראות והתנהגות – שהשתלבו כולם יחד לטובת יצירת חווית משתמשים טובה.
לזה קוראים “יש חשמל באוויר”!
המסע שלך עם מטריקס Experience מתחיל עכשיו
let’s talk