lets_talk_icon

חברת החשמל

אל תהיו במתח (גבוה), יצרנו אתר חדש לחברה,
במטרה לענות על צרכים משתנים, לשפר את האינטראקציה מול הלקוחות ולרענן את החוויה

החלק שלנו במסע

UX
UI
CX
תוכן
שנה
2021
קהל היעד
כלל האזרחים
החל מ
2020

תפיסת הפתרון

חברת החשמל יצאה למהלך כולל של שיפור השירות הדיגיטלי ללקוחות ויצירת חוויה רב ערוצית מיטבית –
וכולנו נרוויח ממנו.

כחלק מהמהלך, סייענו לחברת החשמל בבניית תפיסת שירות דיגיטלית חדשה שכוללת תהליך תשלום מהיר ונוח, אפשרות לצפייה בהפסקות חשמל (פעילות ועתידיות), ושלל שירותי דיגיטל, פורטלים ומערכות מוכווני חווית לקוח. לזה אפשר לקרוא מהפכה מחשמלת!

המסע שיצרנו

מחקר

התחלנו בלמידה של הארגון, המטרות והאתגרים שלו.
משם המשכנו למחקר מעמיק על צרכי הלקוחות, באמצעות האזנות במוקד (היה מרתק לשמוע אתכם), ניתוח נתונים, הרגלי שימוש בנכסים הדיגיטליים ובנצ’מארק.
התובנות המשמעותיות מהמחקר שימשו אותנו בהבנת המהות של האתר החדש ובמתן המלצות שיענו על הצרכים העיקריים.

"התואיל להגיד לי, בבקשה, באיזו דרך עלי ללכת מכאן?" (אליס)
קונספט

לאור נתוני המחקר, ביצענו זיקוק של התרחישים העיקריים,
מתוך חשיבה ממוקדת לקוח, וגיבשנו קונספט שהביא לידי ביטוי את התפיסה החדשנית.

אפיון שפה לנכס הדיגיטלי

בתהליך חשיבה משותף, יצרנו שפה ייחודית לאתר, שמטרתה לגלם דרך מילים את הערכים, הרעיונות והפרסונה המיתוגית של חברת החשמל, ולהפוך טקסטים עלומים – למידע ידידותי וברור.
הגדרנו יחד ערכים מרכזיים הכוללים שקיפות, אמינות וחדשנות וזיקקנו את המסרים הרבים כך שיבואו לידי ביטוי בכל פינה של האתר,
וישרתו את לקוחות הקצה.

אפיון, עיצוב ומיקרו קופי לתהליכים המלאים

זכינו לייצר ניצוצות בחשיבה משותפת של צוותי עבודה משולבים, שכללו אפיון UX, עיצוב UI וכתיבת UX (מיקרו קופי), ששילבו כוחות מרגע ההתנעה ועד העלייה לאוויר.
טיפלנו בתהליכים משמעותיים באתר, כמו רישום, הזדהות, תשלום חשבון חשמל ועוד שירותים שנוגעים למגוון רחב של לקוחות.
כן, גם לך…

דאגנו לייצר Flow התנהגותי טבעי שמתאים לתרחישים שונים ולפרסונות שונות, והצלחנו ליצור ממשק שבנוי, מדבר ונראה כמו חוויה. יצרנו Look&Feel חדשניים, בצבעוניות שמשלימה את צבעי המותג ומעדכנת אותו ברוח השינוי. אנחנו גאים שהצלחנו ליצור אתר שמגדיל את תחושת השותפות למען הצלחה בביצוע משימות ומחדד את החיבור הרגשי של המשתמשים.

שפה עיצובית
היה לנו חשוב לעצב שפה מיתוגית משודרגת ועדכנית שתתאים למטרות האסטרטגיות של החברה
טיפוגרפיה
אתר חברת חשמל הוא אתר תוכן ולכן לבחירת הגופן היתה משמעות כפולה, גם להתאים לשפת המותג המחודשת וגם להוות גופן קריא וסריק
פלטת צבעים
כדי לייצר עיצוב קליל ונגיש יותר בחרנו בפלטה צבעונית עדינה ופסטלית שתבטא רוך וחום
אייקונים
השפה האיורית באתר חברת חשמל מתבססת על אילוסטרציות במקום בתמונות ושימוש בוקטור בצורה מובהקת

טיפוגרפיה

הפונט שנבחר הוא פונט אסיסטנט מכוונה שייצג את השפה המדוברת באופן נעים לקריאה

Heebo
Regular Semibold Bold

פלטת צבעים

הצבעים שנבחרו הם תרגום עדכני וחדשני לשפת המותג של חברת חשמל, התבססנו על צבעים פסטלים כדי לייצר תחושה חמימה ונגישה יותר

PrimaryText
#294c6a
SecondaryText
#486683
PrimaryGray
#a3b2c1
PrimaryBlue
#004b99
LightBlue
#94bbfc
PrimaryYellow
#ffcc80
White
#ffffff

אייקונים

יצרנו שתי שפות לאייקונים באתר, האחת מתמקדת בקו ובתוכה כתמי צבע והשניה עם שטחי צבע בהירים

לסיכומו של עניין

נקודת הפתיחה התבססה על חזון הארגון, שעובר תהליך מרתק של שיפור החוויה ללקוחות הקצה תוך התמקדות בצרכים וכאבים המשתנים שלהם, הגברת כמות השימושים הדיגיטליים באתר,
הקפדה על חוויה טובה ופיצוח האיזורים בהם נוכל לתת ערך ממשי, בשילוב בין יצירת שפה חדשה, טון וסגנון,
נראות והתנהגות – שהשתלבו כולם יחד לטובת יצירת חווית משתמשים טובה.
לזה קוראים “יש חשמל באוויר”!

"אני לא יכולה לחזור לאתמול, כי הייתי אז בן אדם שונה."
(אליס)
רוצה לראות עוד מהמסעות שלנו?
טרנספורמציה דיגיטלית
בתיאום מס של רשות המיסים
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד
חווית לקוח חדשה
בשירותי בריאות כללית
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד
מאסטרטגיה למוצר
אפליקציית יד 2 החדשה
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד
ליהנות מהחוויה
פוליסע
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד

המסע שלך עם מטריקס Experience מתחיל עכשיו

let’s talk

    אני מסכים/ה שמטריקס אי.טי בע"מ וחברות הבנות והחברות הקשורות לה תשתמשנה במידע שאמסור למטרות שיווק, דיוור ישיר, ומשלוח פרסומות, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake