lets_talk_icon

שירותי בריאות כללית

אפליקציה ייעודית חדשה למטופלי הכללית,
לפי אסטרטגיית הארגון בדיגיטל "להיות צעד לפני הלקוחות",
ממוקדת במסעות הלקוח השונים ומספקת פתרון מלא
מקצה לקצה.

החלק שלנו במסע

UX
UI
CX
שנה
2022
קהל היעד
מטופלי הכללית
משך זמן הפרויקט
8 חודשים

תפיסת הפתרון

בהתאם לאסטרטגיית הדיגיטל של הכללית, להיות תמיד צעד לפני הלקוחות
(כלומר, להקדים תרופה למכה, אם ניקח את זה לעולם שלנו), ביצענו מחקר עומק איכותני במתודת Design thinking, למיפוי מסעות הלקוחות השונים של הכללית.
בהמשך למחקר, ביצענו תהליך לבניית אפליקציית אונליין חדשה עבור המטופלים והמטופלות
כדי להבטיח מענה אופטימלי וליצור איזורי הזדמנות לשיפור החוויה – ואיתה גם את הנאמנות.
כחלק מהתהליך, הוספנו את “מנהל הבריאות”, רכיב ייעודי המרכז עבור הלקוחות כל מה שצריך
כדי לנהל את הבריאות הפרטית והמשפחתית בצורה טובה ונוחה,
וכך הוספנו ערך משמעותי שעונה על הכאבים והצרכים של קהלי היעד.

יעדים ומטרות

תוצר איכותי ועדכני המשלב חדשנות טכנולוגית תוך ניצול יכולות המובייל
הנגשת חוויה עדכנית שמסייעת לשמור על הבריאות במינימום מאמץ
פרסונליזציה גבוהה ושימת דגש על ליווי אישי של האפליקציה: מישהו מטפל בך!

המסע שיצרנו

מיפוי מסעות לקוח

נעזרנו במתודת Design thinking כדי לבצע הסתכלות ממוקדת על צרכי המטופלים ובעלי העניין שסביבם, ערכנו תצפיות במרכזי בריאות ומרפאות, ראיונות עומק, ניתוח דאטה ובחינת שימוש בכלים ובמערכות שונות. (בילינו כל כך הרבה זמן בבתי חולים שמגיע לנו שמינית תואר ברפואה).

בזכות המחקר, איתרנו את נקודות החיכוך ואת החוזקות של כללית מול מטופליה, על מנת לאבחן את ההזדמנויות המשמעותיות ליצירת שיפור במסעות.
לאחר מכן בנינו קונספט לאפליקציה החדשה, המבוסס על המחקר וביצענו בדיקות משתמשים, על מנת לדייק את התפיסה שהוגדרה ולוודא שהמסכים שיצרנו ייתנו מענה מקסימלי.

"התואיל להגיד לי, בבקשה, באיזו דרך עלי ללכת מכאן?" (אליס)
מעבדת בדיקות

מבטיחים שלא עשינו בדיקות דם, אלא רק בדיקות לאפליקציה.
הזמנו למעבדת הבדיקות שלנו נבדקים ונבדקות מפרופילים שונים: בגילים שונים, במצבים משפחתיים שונים (עם וללא משפחה וילדים)
ובאוריינטציה דיגיטלית מגוונת,מכיוון שקהל היעד של הכללית רחב מאוד, ושמנו לעצמנו למטרה לתקף את התהליכים החדשים בהתאם לשלל קהלי היעד.

אפליקציה כללית החדשה
אפיון ועיצוב ממשק משתמש

יצרנו אפיון מלא לאפליקציה על פי התפיסה שהוגדרה בשלב המחקר. הוספנו רכיב משמעותי של “מנהל הבריאות” שמחצין לדף הבית את הנושאים המשמעותיים למטופלים ולמשפחותיהם,
כגון תוצאות בדיקות שחזרו, תזכורות לתורים ועוד, ומנחה מה הצעד הבא (במידת הצורך) ומה צריך לבצע כעת.

המסכים עוצבו בצורה חווייתית וחדשנית שמשלימה את האפיון ומייצרת יחד שפה מלאה לאפליקציה, מסייעת להפחית סטרס, לתקשר את המסרים בצורה נעימה וברורה, לאפשר התמצאות בקלות ולהשלים פעולות מהר.

שפה עיצובית
בתהליך העיצוב גיבשנו מספר קונספטים כשכל אחד לקח לכיוון אחר. הכיוון שנבחר הוא הכיוון החם, הנגיש והמשפחתי
טיפוגרפיה
בבחירת הטיפוגרפיה שמנו דגש על הקריאות, האסתטיקה והמשמעות של הטקסט בעולם הרפואי מקצועי
פלטת צבעים
הצבעוניות באפליקציית כללית קיבלה משמעות כפולה, גם לייצר Look&Feel וגם לייצר בידול וזיהוי קל בין בני המשפחה
איקונים
בתהליך העיצוב היה לנו חשוב לבחור אייקונים שיהוו אלמנטים פונקציונאליים שמניעים לפעולה מחד ומצד שני כאלו שהם דקורטיביים ושומרים על הזהות המיתוגית

טיפוגרפיה

בבחירת הטיפוגרפיה שמנו דגש על הקריאות, האסתטיקה והמשמעות של הטקסט בעולם הרפואי מקצועי

Assistant
Regular Semibold Bold

פלטת צבעים

כדי לייצר תחושה נעימה ורכה פיתחנו פלטה צבעונית הכוללת צבעים פסטלים, בהירים ורכים. האתגר היה לייצר צבעוניות שתהיה גם נגישה וגם ייחודית

PrimaryText
#061c3f
SecondaryText
#486683
PrimaryGray
#a3b2c1
PrimaryBlue
#00aeef
PrimaryBlue
#007dba
LightBlue
#cceffc
BorderBlue
#99cbe3
BlueWhite
#f4fafc
White
#ffffff
PrimaryBlue
#00aeef
PrimaryBlue
#007dba
BorderBlue
#99cbe3
BlueWhite
#f4fafc
PrimaryGray
#a3b2c1
PrimaryText
#061c3f
LightBlue
#cceffc
SecondaryText
#486683
White
#ffffff

אייקונים

בתהליך העיצוב היה לנו חשוב לבחור אייקונים שיהוו אלמנטים פונקציונאליים שמניעים לפעולה מחד ומצד שני כאלו שהם דקורטיביים ושומרים על הזהות המיתוגית

Download if you dare

לסיכומו של עניין

למדנו שמחקר עומק ואיתור נקודות העיוורון, הקשיים וההזדמנויות,

הוא שלב מפתח ביצירת אסטרטגיה נכונה שמאפשרת התאמה מקסימלית בין צרכי הארגון ובין צרכי הלקוחות.

ושתמיד נהיה בריאים, אה?

"אני לא יכולה לחזור לאתמול, כי הייתי אז בן אדם שונה."
(אליס)
רוצה לראות עוד מהמסעות שלנו?
טרנספורמציה דיגיטלית
בתיאום מס של רשות המיסים
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד
חוויית משתמש ממוקדת לצרכי הלקוחות
עם חברת חשמל
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד
מאסטרטגיה למוצר
אפליקציית יד 2 החדשה
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד
ליהנות מהחוויה
פוליסע
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד

המסע שלך עם מטריקס Experience מתחיל עכשיו

let’s talk

    אני מסכים/ה שמטריקס אי.טי בע"מ וחברות הבנות והחברות הקשורות לה תשתמשנה במידע שאמסור למטרות שיווק, דיוור ישיר, ומשלוח פרסומות, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake