החלק שלנו במסע
תפיסת הפתרון
יד 2 פועלת בזירה תחרותית ובהתאם לכך, הצבנו לעצמנו מטרה ללמוד את הרגלי השימוש והצרכים
של המשתמשים וליצור עבורם חווית משתמש מיטבית במובייל, המתבססת על אופטימיזציה של מאפייני המובייל ושיפור הערך למשתמש.
משמע במקום להמציא את הגלגל, שיפרנו והתאמנו אותו לצרכיי המשתמשים.
המשימה שלנו הייתה ליצור חוויה כזו, שתשפר את נאמנות המשתמשים, תגדיל את נתוני ההמרה באפליקציה, תעמיק את הערך ליוזרים ותייצר Engagement נרחב.
יעדים ומטרות
המסע שיצרנו
התחלנו בבנצ’מרק, ואחריו עשינו מיפוי תהליכים ותרחישי שימוש, ניתחנו את התנהגות המשתמשים, מדדנו אנליטיקה ובחנו את הצרכים על פי צמתי חיים משמעותיים, לטובת Engagement נרחב בכל נקודות המגע לאורך המסעות.
השתדלנו לא להתפתות לרכוש בעצמנו מליון דברים תוך כדי…
לצורך יצירת קונספט מדויק ותוכנית עבודה לפי’צרים עדכניים,
ביצענו תכנון מפורט, מתאים ואסטרטגי של תפיסת הממשק
ומאפייניו הייחודיים, אשר שימש אותנו בכל שלב בתהליך.
התובנות שהפקנו הנחו אותנו ביצירת נכס דיגיטלי תואם את צרכיי המשתמשים, תוך ניצול אופטימלי של יכולות המכשיר.
יצרנו נכס אפליקטיבי המרכז את כל שלבי המכירה והקנייה בצורה נוחה ונגישה.
(דף בית חדש, מעטפת, מבנה וניווט וכן תהליך הזדהות).
הקו המנחה שלנו ביצירת השפה העיצובית היה Seamless UI Marketplace. יצרנו עיצוב צעיר וחדשני המשלים את האפיון ביצירת חוויה מתקדמת וחדשנית מבלי להסיט את תשומת הלב או “לגנוב” את המיקוד, תוך שילוב אייקונים נעימים ליצירת שפה ויזואלית שלמה.
הכלי שתכננו, משלב כלים תומכים בתהליך קניה/מכירה, עם מנגנוני התראות חכמים, טיפים לשיפור, מנוע המלצות ושלל הצעות ערך (משומשות במצב מצוין).
את בדיקות השמישות ביצענו על גרסת הפיתוח, שטרם עלתה לאוויר. ביצענו 2 סשנים של בדיקות עם כ-12 משתמשים, במטרה לקבל תמונה ברורה של חווית השימוש בתרחישים המשמעותיים באפליקציה ולבחון איך היא מסתנכרת עם המטרות העסקיות:
תרחיש שיטוט חופשי – בדקנו האם ניתנת תשומת לב לרכיבים המשמעותיים, האם המשתמשים מצאו את כפתור החיפוש בצורה מהירה וקלה, והאם הבינו את הפונקציונאליות של התפריט התחתון בכללותה;
בדקנו את תרחיש חיפוש המודעה, שבחן האם המשתמשים הצליחו לבצע את החיפוש ולהשלים את הפעולה;
בדקנו את תרחיש ביצוע הפעולה על מודעה ספציפית וההתממשקות לרכיב הצ’ט; וכן את תרחיש פרסום מודעה באפליקציה.
תוצאות הבדיקות עזרו לנו לחדד ולטייב את מסכי האפליקציה לקראת עלייתה לחנויות.
טיפוגרפיה
הטיפוגרפיה שבחרנו משלבת צבעים בוהקים, רקעים מודרניים וצורות אותיות חדשות ליצירת תוצאות יצירתיות ומעניינות
פלטת צבעים
ההחלטה לבחור צבעוניות צעירה ומגניבה היתה כדי להפוך את המוצר למוביל בתחום ולהעניק לו מראה מודרני ומתאים לזמן שלנו
#222222
#fd6d0a
#ffc234
#ffffff
אייקונים
בחרנו באיקונוגרפיה צעירה ומגניבה שתייצר חוויה זכירה ותסייע ביצירת זהות חזקה ומובחנת למותג
לסיכומו של עניין
למדנו שהגדלת כמות היוזרים באפליקציה וכמות האינטראקציות למשתמשים,
מסייעת לא רק לטובת מערכת יחסית רגשית, אלא גם לטובת יצירת שינוי התדמית של החברה,
ששומרת על מובילות בעידן של שינויים ודינאמיות.
אפליקציה חדשה לחברת יד 2 היא לגמרי חוויה שהיינו חוזרים עליה שוב.
המסע שלך עם מטריקס Experience מתחיל עכשיו
let’s talk