lets_talk_icon

יד 2

אפליקצייה מתקדמת, המגשימה את החזון העסקי
והמוצרי של הארגון, תוך שינוי מתפיסה מ- "לוח מודעות"
ל-"Marketplace", ומספקת חווית שימוש חדשנית
אשר ממקסמת את יכולות המובייל.

החלק שלנו במסע

UX
UI
CX
תוכן
שנה
2021
קהל היעד
כלל האזרחים
משך זמן הפרויקט
שנה

תפיסת הפתרון

יד 2 פועלת בזירה תחרותית ובהתאם לכך, הצבנו לעצמנו מטרה ללמוד את הרגלי השימוש והצרכים
של המשתמשים וליצור עבורם חווית משתמש מיטבית במובייל, המתבססת על אופטימיזציה של מאפייני המובייל ושיפור הערך למשתמש.
משמע במקום להמציא את הגלגל, שיפרנו והתאמנו אותו לצרכיי המשתמשים.
המשימה שלנו הייתה ליצור חוויה כזו, שתשפר את נאמנות המשתמשים, תגדיל את נתוני ההמרה באפליקציה, תעמיק את הערך ליוזרים ותייצר Engagement נרחב.

יעדים ומטרות

פרסונליזציה - לטובת הזדהות מהירה ויצירת ערך
התכתבויות בתוך האפלקציה - שיפור נוחות השימוש
חיזוי צרכיי המשתמשים ויצירת "רגעי קסם" בזמן אמת: התראות, טיפים ועוד

המסע שיצרנו

מחקר

התחלנו בבנצ’מרק, ואחריו עשינו מיפוי תהליכים ותרחישי שימוש, ניתחנו את התנהגות המשתמשים, מדדנו אנליטיקה ובחנו את הצרכים על פי צמתי חיים משמעותיים, לטובת Engagement נרחב בכל נקודות המגע לאורך המסעות.
השתדלנו לא להתפתות לרכוש בעצמנו מליון דברים תוך כדי…

"התואיל להגיד לי, בבקשה, באיזו דרך עלי ללכת מכאן?" (אליס)
מודל lean ux canvas

לצורך יצירת קונספט מדויק ותוכנית עבודה לפי’צרים עדכניים,
ביצענו תכנון מפורט, מתאים ואסטרטגי של תפיסת הממשק
ומאפייניו הייחודיים, אשר שימש אותנו בכל שלב בתהליך.

האפליקציה החדשה!!
הפרסומת השיווקית להשקת האפליקציה
אפיון ועיצוב

התובנות שהפקנו הנחו אותנו ביצירת נכס דיגיטלי תואם את צרכיי המשתמשים, תוך ניצול אופטימלי של יכולות המכשיר.
יצרנו נכס אפליקטיבי המרכז את כל שלבי המכירה והקנייה בצורה נוחה ונגישה.
(דף בית חדש, מעטפת, מבנה וניווט וכן תהליך הזדהות).

הקו המנחה שלנו ביצירת השפה העיצובית היה Seamless UI Marketplace. יצרנו עיצוב צעיר וחדשני המשלים את האפיון ביצירת חוויה מתקדמת וחדשנית מבלי להסיט את תשומת הלב או “לגנוב” את המיקוד, תוך שילוב אייקונים נעימים ליצירת שפה ויזואלית שלמה.

הכלי שתכננו, משלב כלים תומכים בתהליך קניה/מכירה, עם מנגנוני התראות חכמים, טיפים לשיפור, מנוע המלצות ושלל הצעות ערך (משומשות במצב מצוין).

בדיקות משתמשים

את בדיקות השמישות ביצענו על גרסת הפיתוח, שטרם עלתה לאוויר. ביצענו 2 סשנים של בדיקות עם כ-12 משתמשים, במטרה לקבל תמונה ברורה של חווית השימוש בתרחישים המשמעותיים באפליקציה ולבחון איך היא מסתנכרת עם המטרות העסקיות:
תרחיש שיטוט חופשי – בדקנו האם ניתנת תשומת לב לרכיבים המשמעותיים, האם המשתמשים מצאו את כפתור החיפוש בצורה מהירה וקלה, והאם הבינו את הפונקציונאליות של התפריט התחתון בכללותה;
בדקנו את תרחיש חיפוש המודעה, שבחן האם המשתמשים הצליחו לבצע את החיפוש ולהשלים את הפעולה;
בדקנו את תרחיש ביצוע הפעולה על מודעה ספציפית וההתממשקות לרכיב הצ’ט; וכן את תרחיש פרסום מודעה באפליקציה.
תוצאות הבדיקות עזרו לנו לחדד ולטייב את מסכי האפליקציה לקראת עלייתה לחנויות.

שפה עיצובית
יצרנו שפה עיצובית צעירה ומודרנית שתכלול עיצובים מינימליסטיים ונקיים, צבעים בהירים וסמלים פשוטים וברורים

טיפוגרפיה
הטיפוגרפיה שבחרנו משלבת צבעים בוהקים, רקעים מודרניים וצורות אותיות חדשות ליצירת תוצאות יצירתיות ומעניינות
פלטת צבעים
ההחלטה לבחור צבעוניות צעירה ומגניבה היתה כדי להפוך את המוצר למוביל בתחום ולהעניק לו מראה מודרני ומתאים לזמן שלנו

אייקונים
בחרנו באיקונוגרפיה צעירה ומגניבה שתייצר חוויה זכירה ותסייע ביצירת זהות חזקה ומובחנת למותג

טיפוגרפיה

הטיפוגרפיה שבחרנו משלבת צבעים בוהקים, רקעים מודרניים וצורות אותיות חדשות ליצירת תוצאות יצירתיות ומעניינות

Rubik
Regular Semibold Bold

פלטת צבעים

ההחלטה לבחור צבעוניות צעירה ומגניבה היתה כדי להפוך את המוצר למוביל בתחום ולהעניק לו מראה מודרני ומתאים לזמן שלנו

PrimaryText
#222222
PrimaryOrange
#fd6d0a
PrimaryYellow
#ffc234
PrimaryWhite
#ffffff

אייקונים

בחרנו באיקונוגרפיה צעירה ומגניבה שתייצר חוויה זכירה ותסייע ביצירת זהות חזקה ומובחנת למותג

Download if you dare

לסיכומו של עניין

למדנו שהגדלת כמות היוזרים באפליקציה וכמות האינטראקציות למשתמשים,
מסייעת לא רק לטובת מערכת יחסית רגשית, אלא גם לטובת יצירת שינוי התדמית של החברה,
ששומרת על מובילות בעידן של שינויים ודינאמיות.
אפליקציה חדשה לחברת יד 2 היא לגמרי חוויה שהיינו חוזרים עליה שוב.

"אני לא יכולה לחזור לאתמול, כי הייתי אז בן אדם שונה."
(אליס)
רוצה לראות עוד מהמסעות שלנו?
טרנספורמציה דיגיטלית
בתיאום מס של רשות המיסים
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד
חווית לקוח חדשה
בשירותי בריאות כללית
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד
חוויית משתמש ממוקדת לצרכי הלקוחות
עם חברת חשמל
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד
ליהנות מהחוויה
פוליסע
Down to the
rabbit hole
לקרוא עוד

המסע שלך עם מטריקס Experience מתחיל עכשיו

let’s talk

    אני מסכים/ה שמטריקס אי.טי בע"מ וחברות הבנות והחברות הקשורות לה תשתמשנה במידע שאמסור למטרות שיווק, דיוור ישיר, ומשלוח פרסומות, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake