הארגון המודרני כבר לא יביט לאחור

חודשי הבידוד הזניקו ארגונים ותאגידים אל העתיד. אופי ההעסקה, יחסי העבודה ובעיקר הניהול השתנו מקצה אל קצה. שבועות אחדים לאחר פרוץ המשבר, גם בחברות המתנהלות בשמרנות החלו למלמל שבעצם עבודה מרחוק זה רעיון בכלל לא רע. לאחר תקופת התארגנות מהירה להפליא, ובניגוד לתחזיות – התפוקות החלו לעלות.
בעקבות השינוי, מודלי עבודה היברידיים, המשלבים עבודה מהמשרדים ועבודה מהבית, הפכו לנורמלי החדש. יש עובדים שכבר לא יחזרו למשרד, יש שיגיעו מדי פעם. מודלים של עבודה בקפסולות ומשמרות נראים לפתע סבירים והגיוניים. באופן מפתיע, התוצאה היא לא רק ארגון יעיל יותר, אלא גם עובדים מאושרים יותר, שמרגישים שהארגון הגמיש דואג לצרכים הגמישים שלהם.
לצד כל היתרונות, צצו גם סיכונים ואתגרים חדשים ברוח המודלים ההיברידיים, המצריכים פתרונות וכלים טכנולוגיים חדשניים. ורטיקלים שונים מחייבים הערכות שונה, לכל אחד מהם מיוצרים פתרונות ניהוליים חדשניים לצד פתרונות טכנולוגיים עדכניים, אבל חלק מהכלים מופיעים שוב ושוב בזירות השונות: פלטפורמות תקשורת כמו Zoom ו-Teams, Webex ועוד כלים ופלטפורמות לשיתוף מידע ותוכן, כלי מסרים מידיים לצד אמצעים לניהול פרויקטים בורטיקלים שונים ובסביבות מגוונות, כלים לניהול פיתוח ופיתוח מואץ בפרט, נהלים וכלים לטיפול רפואי מרחוק ועוד.
סביב מודלי העבודה החדישים עולות סוגיות שונות ביחס לאופי ההעסקה וגם לסיכוני סייבר ואבטחת מידע להם חשופים הארגונים, ולצידם מפותחים גם כלים ופתרונות חדישים.
ככל הנראה, אין תשובה אחת המתאימה לכל הסוגיות המשמעותיות הללו המונחות על שולחננו, אבל האמת הוודאית היא שכולנו הפכנו יעילים ודרוכים יותר, מוכנים לדבר הבא.

 

עובדים מהבית- עם Monday, גם כשאנחנו רחוקים אנחנו מרגישים קרובים

בתקופה בה רובינו עובדים במרבית הזמן מהבית, אחד הצרכים העיקריים שעלו מן השטח הוא הצורך ההכרחי בפלטפורמה שמטרתה לייעל את התקשורת בין העובדים.
בתזמון מושלם, שבזמנו טרם יכולנו לחזות, השקנו בתחילת השנה הנוכחית את שיתוף הפעולה שלנו עם Monday, פלטפורמת ניהול עבודה גמישה וקלה לשימוש, המספקת מענה לניהול פרויקטים, משימות ותהליכים בצוות או בארגון כולו.

כשותף מוביל של Monday בישראל, מטריקס DevOps מעניקה שירותי מכירה, ייעוץ והטמעה של הפלטפורמה לכל השימושים.
היכולות הרבות של הפלטפורמה, החל מיצירת שקיפות ותקשורת ברמת משימה ועד אוטומציה של תהליכים ויכולות דיווח מגוונות ביחד עם ממשק מודרני וידידותי, הפכו אותה לכלי ויראלי ביותר מ-90,000 חברות בעולם עם למעלה מ 1,000 הטמעות בישראל, כיום Monday היא אחת מחברות התוכנה הצומחות בקצב המהיר ביותר בעולם.

המערכת מאפשרת לעבוד מרחוק ולהרגיש מחוברים- לתקשר עם עובדים אחרים במחלקה, בצוות ובארגון כולו, לשתף תהליכים ומשימות מכל מקום בו נמצאים ולהתממשק עם הכלים הקיימים בארגון.
היום יותר מתמיד, קל יותר לקדם פרויקטים חוצי חברה ולנהל תהליכים בצורה אפקטיבית תוך עמידה לוחות זמנים מאתגרים.

 

תמיכה מרחוק באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה

שינוי עולם העבודה מצריך היערכות ופתרונות תמיכה מתקדמים. העולם כבר מזמן עבר לתמיכה מרחוק, טכנאים כבר כמעט ואינם מגיעים למקום התקלה, אלא מספקים מענה ותמיכה טלפונית. אך גם לסיוע מרחוק יש את המגבלות שלו, ולטובת הגישור עליהן Vuporia Chalk מהווה פתרון לתמיכה מרחוק באמצעות מציאות רבודה, מבית PTC המיוצגת בישראל ע"י מטריקס מוצרי תוכנה.
ביצוע תמיכה והנחיה בפלטפורמה של מציאות רבודה, מאפשרת לאנשים במיקומים פיזיים שונים לקבל חווית תמיכה מתקדמת.
במסגרת האתגרים שהציבה בפנינו התקופה האחרונה והצורך הרב שעלה לתמיכה מרחוק בעובדים, אפשרה PTC שימוש בפלטפורמה ללא תשלום, וסופקה דרך מטריקס למספר רב של ארגונים מובילים בארץ, ביניהם כי"ל, שטראוס, נטפים, KLA, אורבוטק ועוד.
לפרטים נוספים >>

 

מתאימים את הסביבה הארגונית למציאות החדשה

המציאות החדשה מביאה ארגונים לחשיבה מחדש על תפיסת ההפעלה של הארגון. כולנו כבר יודעים שעולם העבודה השתנה לצמיתות ולא יחזור להיות כפי שהיה, מה שמביא ארגונים בכלל הסקטורים לעסוק בשאלות רבות: כיצד משפיע תמהיל עבודה מהבית למול עבודה מהמשרד על תכנון סביבת העבודה? האם לוותר על שטחי נדל"ן? מהן ההשלכות על המחוברות של העובדים לארגון? ואיך מתאימים את המשרדים למציאות החדשה בצורה היעילה ביותר? בסוגיות הללו, המטרידות ארגונים רבים, עוסקת חברת AVIV AMCG, זרוע הייעוץ והניהול במטריקס, ופתרונות גובשו בהתאם. על כך בהרחבה במאמרה של מיכל שדה, מנהלת תחום פרוגרמות ומערכים AMCG AVIV.
לקריאת המאמר >>

שאלת היתכנות ויעילות העבודה מהבית הייתה תלויה וריחפה מעל כולנו במשך שנים ארוכות, וביום בהיר אחד משבר הקורונה הפך אותה לסוגייה הארגונית המרכזית, אך מזווית אחרת. כולנו עסוקים כבר ב"איך" ולא ב"האם". נגיף הקורונה פשוט האיץ תהליכים שאמורים היו להתרחש לאור מגמות חברתיות בין כה וכה.

סביב המעבר למודל ההיברידי עולים צרכים ודילמות רבות על התאמת סביבת העבודה. הנה וובינר מרתק העוסק בנושאים אלו.
לצפייה בוובינר >>

 

אז כמה תקנים אתם באמת צריכים בארגון?

המשאב האנושי הוא המשאב החשוב והיקר ביותר עבור כל ארגון. ממציאות של אבטלה נמוכה וביקושים גבוהים לעובדים בכלל הסקטורים, עברנו בן לילה לשוק העבודה שמתכנן ומחשב מחדש את תקני כוח האדם, וארגונים רבים עסוקים בסוגיה של יעילות כלכלית עם אפקטיביות עובדים. אז כמה תקנים אתם באמת צריכים בארגון? על כך במאמרה של יעל רוזן אביב, מנהלת תחום ארגון ושיטות AVIV AMCG.
לקריאת המאמר >>

 

שומרים על התפוקות במודל עבודה היברידי

עובדים שהיו רגילים להגיע כל בוקר למשרד עברו לעבוד מרחוק, ובמקרה הטוב למודל עבודה היברידי. איך מסגלים הרגלי עבודה חדשים? עבודה מהבית אינה שקולה לעבודה במשרד. איך שומרים על תקשורת בין העובדים?
אבישג אלבז הרוש, סמנכ"ל משאבי אנוש של מטריקס, בסרטון המאגד מגוון טיפים חשובים לעבודה מרחוק.
לצפייה בסרטון >>

 

פתרונות טכנולוגיים לשירות מרחוק

עם פרוץ משבר הקורונה חלה עלייה חדה בתחום השירותים בכלל הסקטורים, מתוקף כך שאנשים בילו זמן רב יותר בבית. העלייה בביקושים יצרה דרישה מוגברת לנציגי שירות, וזאת במקביל לכך שהחברה נאלצה לשנות את כלל שיטות העבודה שלה לטובת עמידה בתו הסגול וברגולציות המחמירות. במטרה לעמוד בנ"ל, הטמיעה Babcom, חברת בת של מטריקס, המספקת מענים בתחום השירות כלים טכנולוגיים שמטרתם לייצר שקיפות ללקוחות.
יתרה על כך, בתחילת המשבר הוקם עבור לקוח משמעותי במגזר הציבורי מוקד עם למעלה מ-100 נציגים, תוך ימים בודדים, במטרה לספק מענה מהיר ושירותי לכלל לקוחות הקצה, שהינם אזרחי מדינת ישראל.
Babcom מספקת פתרונות שירות חדשים משולבי טכנולוגיות ובתקופה האחרונה חידדה את השירותים שלה, שהותאמו לרוח התקופה: פתרון טכנולוגי מלא לעבודה מהבית: אספקת חומרה, הקמת HelpDesk פנימי למתן תמיכה וליווי מלאים לעובדים, לפתרון בעיות התחברות ותקלות.

 

רוצים לשמוע עוד?

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*
*
*
*