AI Digital Contact Center
מהפכה בשירות הלקוחות
נציג וירטואלי שדובר עברית שפת אם ושפות נוספות בצורה טבעית וזורמת. הודות לטכנולוגיות פורצות דרך כמו זיהוי דיבור אוטומטי (ASR), עיבוד שפה טבעית (NLP) המרת טקסט לדיבור (TTS), הוא מעניק מענה אנושי ומדויק שמשדרג את רמת השירות ומשפר את חווית הלקוח בצורה משמעותית.
יתרונות שמשנים את כללי המשחק
- זמינות 24/7: מענה מהיר, מדויק ויעיל בכל שעה ובכל ערוץ – שיחות קוליות, וואטסאפ, צ'אט וכו'.
- שירות מקצה לקצה: הנציג משתלב בצורה חלקה במערכות הקיימות בארגון, מטפל בפניות באופן אוטומטי ומקל על העומס של נציגי השירות האנושיים.
- העברת שיחה חכמה: במקרים מורכבים, הוא מזהה את הצורך במגע אנושי ומעביר את השיחה לנציג המתאים, מבלי שהלקוח יצטרך לחזור על דבריו.
- פעילות יזומה (פרואקטיבית): הנציג לא רק מגיב לפניות, אלא גם מסוגל לנהל קמפיינים יזומים ולפנות ללקוחות באופן ממוקד ויעיל.
תוצאות מוכחות בשטח
הפתרון שלנו כבר הוטמע בהצלחה בארגונים מובילים ומניב תוצאות מרשימות:
- עלייה ניכרת בשביעות רצון הלקוחות.
- הגברת היעילות התפעולית והפחתת עלויות.
- הקלה משמעותית בעומס על נציגי השירות האנושיים.
כל מה שנדרש לשירות לקוחות חכם במקום אחד. תן לטכנולוגיה לעבוד בשבילך ולקהל שלך להרגיש את ההבדל.
המסלול המהיר ל-AI עם מטריקס
בין השותפים שלנו
בואו נדבר AI
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כל השדות המסומנים ב * הינם שדות חובה