אפיון חווית משתמש UX
הופכים אתגרים לפתרונות ישימים
המומחים שלנו לחוויית משתמש, מאפיינים אתרים, אפליקציות ומערכות בהתאמה אישית. אנחנו מלווים אתכם מהשלב הראשוני של הגדרת הצרכים, דרך יצירת תפיסת הפתרון ועד ליישום המלא. בעזרת תובנות ממחקרים, סדנאות וראיונות, אנחנו מציעים פתרונות מתקדמים לחוויית משתמש אופטימלית. ולא שוכחים את אפקט ה"וואו" בדרך.
כל ממשק שתרצו
אנחנו מאפיינים כל ממשק דיגיטלי: מערכות מורכבות, אפליקציות מובייל, אתרים שיווקיים, פורטלים ארגוניים. רק תגידו.
ביחד, מהרעיון ועד ליישום
מציעים פתרונות 360 מקצה לקצה, המשלבים חיבור למטרות העסקיות ולתרחישי השימוש, יחד עם תיקוף טכנולוגי וליווי מלא בתהליך הפיתוח
אתכם בכל שלבי המוצר
מתכננים פתרונות תפורים אישית, בארגונים ובסטרטאפים, למוצרים קיימים וגם לכאלו שאתם עדיין חולמים עליהם…
We plan
חקר ארכיטקטורת המידע
חיבור יעיל בין הצד העסקי לבין המשתמשים
איסוף, ניתוח והבנת כלל האלמנטים המשפיעים על תכנון הארכיטקטורה: המבנה ההיררכי, הניווט, אפשרויות החיפוש, הצרכים העסקיים ותרחישי השימוש.
זיהוי כל האלמנטים הוא צעד משמעותי בתכנון ארכיטקטורה מדוייקת שתענה על צרכי הארגון והמשתמשים כאחד.
AI as a Service
שימוש בבינה מלאכותית לדיוק חוויית משתמש אישית
שילוב שירותי בינה מלאכותית מאפשר לנו לתכנן חוויות מדויקות ומותאמות אישית. בין אם מדובר בהמלצות מוצרים, סיוע בזמן אמת או פישוט תהליכים מורכבים – אנו מזהים ונותנים מענה לצרכים המשמעותיים ביותר של המשתמשים.
ראיונות משתמשים
לשמוע את הסיפור ממקור ראשון
ראיונות אחד על אחד הן בדיקות השטח הישירות ביותר. הראיונות מספקים הבנה מעמיקה של צרכי המשתמשים והתנהגותם, ותורמים לפיתוח מוצרים ושירותים מותאמים וייחודיים.
סדנאות Card Sorting
ארגון מידע מותאם לצרכי המשתמשים
שיפור חווית המשתמש חייבת להיות מתודולוגית ולכלול כלי מחקר. בסדנאות CARD SORTING המבוצעות בשילוב טכניקות TREE TESTING ננתח נתונים ונפיק ממצאים פרקטיים שישפרו את המוצרים הדיגיטליים שלכם.
מחקר מתחרים, השראות ובנצ׳מרק
לדעת מה קורה עכשיו
מחקר שנועד לצורך זיהוי טרנדים, פרקטיקות מוצלחות ודפוסי שימוש. מפיק תובנות על חוזקות וחולשות מתחרים, רעיונות חדשניים ושיפור חוויית המוצר.
תצפיות והקשבות במוקד
סיפורי המשתמשים בגוף ראשון
תצפיות והקשבות הן שיטות מפתח במחקר חוויית משתמש. הן מאפשרות להבין לעומק התנהגויות, העדפות ואתגרים של משתמשים אמיתיים באמצעות מעקב מעמיק אחר התנהגויות מילוליות ולא מילוליות במהלך השימוש. תובנות אלו מהוות נכס יקר ערך לפיתוח מוצרים המותאמים באופן מיטבי לצרכי המשתמשים.
דוח מומחה על מוצר קיים
בחינה מקצועית והמלצות לשיפור
המומחים שלנו מנתחים מוצרים באופן מעמיק ומספקים תובנות והמלצות לשיפור העיצוב, הפונקציונליות וחוויית המשתמש.
אנליטיקס
חשיפת נקודות כשל והזדמנויות לשיפור
ניתוח הנתונים באנליטיקס חושף מגמות ובעיות בשימוש במערכת או באתר, ומאפשר התאמות לשיפור חוויית המשתמש וביצועי המערכת.
סקרים לבדיקת שביעות הרצון
זיהוי מגמות מהיר בתפוצה רחבה
סקרי שביעות רצון אוספים משוב ישיר ובלתי אמצעי ממשתמשים, מזהים נקודות חוזקה וחולשה ומשפרים את חוויית המוצר בכל שלב.
We do
תכנון ארכיטקטורת המידע והניווט בממשק
ארגון אופטימלי של המידע והממשקים
בניית מבנה היררכי ברור ולוגי לתכנים ולפונקציות בממשק, במטרה לייצר אמצעי ניווט קלים לשימוש. ארכיטקטורה ברורה ועקבית תמנע בלבול, תשפר מעורבות ותגביר שביעות רצון משתמשים.
יצירת קונספט מהיר (POC)
דרך זריזה לחדשנות ממוקדת לקוח
POC היא גישה יעילה לבניית אבות טיפוס ראשוניים של רעיונות באמצעות כלים מהירים כמו סקיצות או כלי פרוטוטייפינג. גישה זו מאפשרת לתרגם רעיונות לדגם ויזואלי גס לצורך קבלת משוב ראשוני ממשתמשים לפני פיתוח מלא. זוהי דרך זריזה לחדשנות מהירה וממוקדת לקוח.
מימוש באמצעות Wireframes
תכנון לוגי ויעיל של ממשקי משתמש
אפיון Wireframes הוא שלב חשוב בתהליך עיצוב חוויית המשתמש. הוא מתאר באופן מינימליסטי את הארגון הפונקציונלי והיררכי של רכיבי הממשק השונים. תהליך זה מאפשר בחינה מוקדמת של המבנה, זיהוי כשלים פוטנציאליים ושיפורים לפני פיתוח ממשק מלא. כלי איפיוני זה מסייע ברתימת בעלי העניין בארגון.
בניית Design Systems פונקציונלי
האחדת חוויית המשתמש ויצירת מותג דיגיטלי עקבי
בניית Design System פונקציונלי ועקבי היא חיונית לחוויות משתמש אחידות ואיכותיות. זוהי ספריית רכיבי ממשק אחידה וקווים מנחים ברורים לשימוש חוזר. Design System מקדם עקביות, חוסך משאבים ומשמש כמשאב עיקרי לשיפור חוויית המשתמש והאחדת המותג.
כתיבת מסמכי אפיון
המצפן למימוש ממשק משתמש מוצלח
כתיבת מסמכי אפיון מקיפים ומדויקים הוא שלב קריטי בהבטחת ההצלחה של פרויקטי עיצוב הממשקים. מסמך האפיון מגדיר את הדרישות, המטרות וההנחיות באופן ברור ומשמש כ"מפת דרכים" לכל שלבי התכנון והפיתוח. מסמך איכותי מקדם תהליך עבודה חלק, מונע בלבול ומבטיח תוצאות המשרתות את הלקוח.
Prototyping
תהליך לשכלול המוצר באמצעות בדיקות והטמעת משוב
Prototyping הוא שלב מפתח בתהליך עיצוב חוויית המשתמש המגשים את הרעיונות לכדי מודל פעיל ודומה למוצר הסופי. הוא מאפשר ניסוי מוקדם עם משתמשים, איסוף משוב ותיקונים לפני פיתוח יקר. זהו שלב קריטי לחסוך עלויות, לחדש בקלות ולהבטיח התאמה מרבית למשתמשים.
We check
קביעת KPI’S ומעקב אחר נתוני אנליטיקס
בדיקת יעדי התרחישים המרכזיים על פי הנתנונים
קביעת KPI's ומעקב אחרי נתוני אנליטיקס לאחר השקת המוצר חשובים להערכת הצלחתו ולשיפור מתמיד. KPI's מספקים מטרות ברורות להצלחה, בעוד שמעקב צמוד אחר נתוני אנליטיקס עוזר לזהות בעיות ולבצע התאמות מושכלות על מנת לשפר את חוויית המשתמש והביצועים הכוללים של המוצר.
בדיקות שמישות / משתמשים
מחקר איכותני באמצעות צפייה באינטראקציות בפועל
בדיקות שמישות (Usability Testing) הוא תהליך בו אנו צופים במשתמשים מבצעים משימות במערכת ויכולים להתחקות אחר האופן שבו הם פועלים בממשק והסיבה לכך. תהליך זה מסייע להיחשף למקומות שדורשים שיפור בממשק ומספק תובנות לגבי מקומות שבהם יש לטפל על מנת שיגבירו את נוחות השימוש ושביעות רצון המשתמשים.
A/B Testing
השוואת גרסאות לשיפור ביצועים
AB Testing היא שיטה להשוואת גרסאות שונות של מוצר או עיצוב כדי לקבוע איזו גרסה מביאה לתוצאות הטובות ביותר. בתהליך זה, משתמשים נחשפים לגרסה A או B של המוצר, בוחרים מדד לבדיקה כמו שיעור ההמרות או זמן השהות ומשווים. התוצאות מספקות תובנות על השפעת שינויים עיצוביים או פונקציונליים, ומסייעות בקבלת החלטות מבוססות נתונים לשיפור הביצועים.
Tree Testing
תיקוף דרכי הניווט וארכיטקטורת המידע באתר
בבדיקה זו המשתמשים נחשפים למבנה ההיררכי של התוכן בנכס הדיגיטלי, ומתבקשים למצוא פריט או מידע ספציפי. תשובות הבדיקה מאפשרות להבין האם המבנה תומך בניווט אינטואיטיבי והאם המשתמשים מצליחים למצוא את המידע הנדרש בקלות. תוצאות הבדיקה מסייעות לזהות בעיות במבנה היררכי ולבצע התאמות לשיפור חוויית המשתמש ויעילות הניווט.
המסע שלך עם מטריקס Experience מתחיל עכשיו
let’s talk








