מסעות לקוח CX
חוויית לקוח מיטבית בכל מפגש עם הארגון
מסע לקוח, כלי לעיצוב שירות ללקוחות, חושף את סיפור מערכת היחסים המתמשכת בין הלקוח לארגון, בכל נקודת מגע ביניהם. בעזרת שרטוט מסע הלקוח אנחנו הופכים כל נקודת מגע כזו לחוויה אופטימלית, מגשרים על הפערים הקיימים ומייצרים ערך משמעותי הן ללקוח והן לארגון.
ראייה ממוקדת לקוח
זיהוי נקודות הכאב והצרכים של הלקוח ועיצוב פתרונות לשיפור החוויה לאורך זמן
ראייה מערכתית אסטרטגית
על מנת לסייע לארגון לקדם את מטרותיו ולייצר ערך משמעותי עבורו
עיצוב הזדמנויות ופתרונות
תוך מתן מענה מדויק לצרכי השותפים למסע לאורך כל שלביו
Design the new customer journey
מיפוי מצב קיים inside out
הבנת נקודת המבט של הארגון
מבוסס על תצפיות וראיונות עומק אתכם, השותפים למסע בארגון, לצורך הבנת התפיסה שלכם את המסע
מיפוי מצב קיים outside in
הבנת נקודות המבט של הלקוחות
מיפוי מבוסס מחקר מעמיק ומדויק להבנת נקודת המבט של הלקוחות שלכם
זיהוי ועיצוב פרסונות
מיפוי מגוון טיפוסי הלקוחות
דיוק הצרכים והכאבים, בהתאם למאפיינים הייחודיים לכל פרסונה ולמערכת היחסים שלה עם הארגון
איתור נקודות חיכוך, פערים והזדמנויות
זיהוי הנקודות הקריטיות במסע
אלו הנקודות שהתייחסות ארגונית אליהן תשפר משמעותית את חווית הלקוח
סדנת רעיונאות
חשיבה משותפת על רעיונות
סיעור מוחות עם כל השותפים בארגון על רעיונות וכלים לשיפור חווית הלקוח
עיצוב המסע החדש
בניית תוכנית למסע לקוח מיטבי
בהתבסס על אינטגרציה בין ממצאי המחקר והתובנות המעשיות שעלו ממנו, הרעיונות ומשאבי הארגון
המסע שלך עם מטריקס Experience מתחיל עכשיו
let’s talk








