lets_talk_icon
menu

מסעות לקוח CX

חוויית לקוח מיטבית בכל מפגש עם הארגון

מסע לקוח, כלי לעיצוב שירות ללקוחות, חושף את סיפור מערכת היחסים המתמשכת בין הלקוח לארגון, בכל נקודת מגע ביניהם. בעזרת שרטוט מסע הלקוח אנחנו הופכים כל נקודת מגע כזו לחוויה אופטימלית, מגשרים על הפערים הקיימים ומייצרים ערך משמעותי הן ללקוח והן לארגון.

image

ראייה ממוקדת לקוח

זיהוי נקודות הכאב והצרכים של הלקוח ועיצוב פתרונות לשיפור החוויה לאורך זמן

image

ראייה מערכתית אסטרטגית

על מנת לסייע לארגון לקדם את מטרותיו ולייצר ערך משמעותי עבורו

image

עיצוב הזדמנויות ופתרונות

תוך מתן מענה מדויק לצרכי השותפים למסע לאורך כל שלביו

Design the new customer journey

מיפוי מצב קיים inside out

הבנת נקודת המבט של הארגון

מבוסס על תצפיות וראיונות עומק אתכם, השותפים למסע בארגון, לצורך הבנת התפיסה שלכם את המסע

מיפוי מצב קיים outside in

הבנת נקודות המבט של הלקוחות

מיפוי מבוסס מחקר מעמיק ומדויק להבנת נקודת המבט של הלקוחות שלכם

זיהוי ועיצוב פרסונות

מיפוי מגוון טיפוסי הלקוחות

דיוק הצרכים והכאבים, בהתאם למאפיינים הייחודיים לכל פרסונה ולמערכת היחסים שלה עם הארגון

איתור נקודות חיכוך, פערים והזדמנויות

זיהוי הנקודות הקריטיות במסע

אלו הנקודות שהתייחסות ארגונית אליהן תשפר משמעותית את חווית הלקוח

סדנת רעיונאות

חשיבה משותפת על רעיונות

סיעור מוחות עם כל השותפים בארגון על רעיונות וכלים לשיפור חווית הלקוח

עיצוב המסע החדש

בניית תוכנית למסע לקוח מיטבי

בהתבסס על אינטגרציה בין ממצאי המחקר והתובנות המעשיות שעלו ממנו, הרעיונות ומשאבי הארגון

המסע שלך עם מטריקס Experience מתחיל עכשיו

let’s talk

    אני מסכים/ה שמטריקס אי.טי בע"מ וחברות הבנות והחברות הקשורות לה תשתמשנה במידע שאמסור למטרות שיווק, דיוור ישיר, ומשלוח פרסומות, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות
    [Sassy_Social_Share type="floating"]
    כלי נגישות
    - Powered by