Close
שליחת קורות חיים

מרכז התמחות E-Business

מרכז התמחות E-Business מסייע לארגונים לעשות עסקים באמצעים מקוונים, אלקטרוניים

​תפיסת העולם של מרכז ההתמחות היא עשיית עסקים בערוץ המתאים ביותר, בזמן המתאים ביותר, במקסימום נגישות וזמינות "Just in time, just in place, always there", תוך אימוץ הדיסציפלינות של התמחות רוחב רב ערוציות.

מרכז התמחות E-Business מסייע להפוך את הערוצים להזדמנות עסקית משמעותית המאפשרת פריצה לשווקים חדשים, השגת לקוחות שהיו בלתי נגישים בעבר, יצירת מוצרים חדשים אשר להם מקום רק בעולם המקוון, והגדלת "נתח הארנק" של כל לקוח ולקוח.

מרכז ההתמחות מספק פתרונות לפיתוח ויישום מערכות e-Business מן הקצה אל הקצה.

מרכז ההתמחות מטפל ביחסים עסקיים של הארגון עם קהלי יעד שונים ולאורך שרשרת המכירה או שרשרת השירות ללקוח, כגון: B2C (ארגון ללקוחות פרטיים), B2B (ארגון ללקוחות עסקיים), B2B2C (ארגון מגיע ללקוחות קצה דרך "מתווכים" כמו סוכנים, דילרים, שותפים, מפיצים).

הפעילות מתבססת על מתודולוגיות ייחודיות ובשיטות מימוש מגוונות. המרכז משלב את היכולות בתחום ה-Mobile, ה-CRM, הפורטלים, המדיה החברתית, החיפוש והאינטגרציה ופועל בגישה רב ערוצית.

מרכז ההתמחות בונה את הפתרונות באתר הלקוח, או מארח אותם במתקני מטריקס או במודלים חדשניים בענן.

 

לפי סקר חברת STKI לשנת 2012, מטריקס מובילה את שוק הדיגיטל והרב-ערוציות בכל ערוצי הקשר ללקוח: מובייל, אינטרנט, e-business & Social media ו-CRM, זו השנה השנייה ברציפות.

 

פתרונות שלקוחות אוהבים



e-Travel

פתרון מלא לארגון  תיירות מקוון המטפל בכל מחזור החיים של הארגון מול הלקוח, הכולל שיווק, מכירות ושירות.

בפתרון נכללות מערכת ניהול מתקדמת המאפשרת ניהול תכנים שיווקיים ותכני SEO לאתרי תיירות, ומערכת שלמה לניהול ומכירת מוצרי תיירות. מערכת המכירות מאפשרת קידום עסקאות באופן ידני או בייבוא מוצרים ממערכות אחרות וממשקים לאגרגטורים שונים של מוצרי תיירות. הפתרון כולל תשתית מלאה לביצוע חיוב הלקוח, פתיחת PNR אצל הספקים, פתיחת docket אצל בעל האתר וכן מערכת ניהול הזמנות לתיעוד כלל הפעילות המכירתית באתר.

הפתרון מבוסס על תשתית ACx.​

e1.png

e-Banking‏, e-Credit ו-e-Finance

פתרון מלא לארגון פיננסי מקוון המכסה את כל מחזור החיים של הארגון מול הלקוח, הכולל אתרים שיווקיים, אתרי פעולות או השילוב ביניהם (על פי תפיסת "שבירת החומות"). הפתרונות עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של רגולציה ואבטחת מידע, כנדרש, ומתבססים על כלים יעודיים כמו תשתית MCx או Fiserv Online Banking‏ (Corillian).

הפתרון מאפשר ניהול חשבון, עסקי או פרטי, עבור לקוחות הבנק מכל מקום, בכל זמן, ובכל ערוץ. הפתרון מקנה נגישות למידע ופעולות בעו"ש, ניהול תיק ניירות ערך, הלוואות ברגע, תנועות בכרטיסי אשראי, הכחשת עסקאות אשראי ועוד.

הפתרון ממנף את יחסי הארגון הפיננסי עם לקוחותיו ומייצר הנעה לפעולה.​



e-Health

פתרון מלא לארגון בריאות מקוון המכסה את כל מחזור החיים של הארגון מול הלקוח, הכולל אתרים שיווקיים, אתרי שירות או השילוב ביניהם (על פי תפיסת "שבירת החומות"). הפתרונות עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של רגולציה ואבטחת מידע, כנדרש ומאפשרים שילוב חזק של מובייל ומדיה חברתית.

הפתרונות מספקים מידע רפואי, פורומים, מידע אישי, זימון תורים, קבלת תוצאות בדיקות, התייעצויות, ועוד.

הפתרון ממנף את יחסי ארגון הבריאות עם לקוחותיו ומאפשר לארגון לשקף את אמינותו, ולהתמקד בשירותיו, ובמתן יחס אישי ללקוחותיו כדי לזכות בנאמנותם.

e2.png

e-Commerce

פתרון מלא למסחר אלקטרוני בגישה של Agile Commerce שבה יכולות הקטלוג, התשלומים והמסחר ניתנות כשירות, בארכיטקטורה פתוחה לשימוש בערוצים שונים ובנקודות מגע (Touch Points) שונות, תוך שמירה על עקביות והמשכיות השירות.

הפתרון מתאים למכירת שירותים (כגון תיירות), מוצרים דיגיטליים (כגון מוצרי תוכן של חברת סלולאר) ומוצרים ברי קיימא (פרחים, אלקטרוניקה, קוסמטיקה, ועוד).

הפתרון מבוסס על תשתית ACx.

e3.png

Cloud Commerce

פתרון שירותי ענן מלא למסחר אלקטרוני, עם אינטגרציה חזקה לפלטפורמה המנהלת את שירות הענן.

הפתרון מתאים למכירת שירותי ענן ללקוחות קצה פרטיים, עסקיים, בענן ציבורי, קהילתי או פרטי.

לפתרון אינטגרציה חזקה עם פלטפורמת CLM של BMC  להקמה וניהול של ענן והיא מבוססת על תשתית ACx.​

  

שירותים

סיוע בגיבוש אסטרטגית E-Business של הארגון

 

הקמת פתרונות E-Business

עם התמחות ייחודית בוורטיקלים עסקיים: e-Banking, e-Government, e-Travel, e-Health, e-Commerce, e-Media, e-Health ועוד.

השירותים כוללים:

  • הקמת אתרי אינטרנט ופורטלים
  • הקמת פתרונות Mobile המשולבים בפתרון ה-E-Business
  • שילוב פתרונות CRM במערך ה-E-Business של הארגון
  • חיבור לרשתות החברתיות
  • פתרונות להפצה רב ערוצית של מסרים שיווקיים או שירותיים על בסיס תשתית Mandalo
  • פתרונות מסחר אלקטרוני על בסיס תשתית ACx
  • אינטגרציה עם מערכות הליבה של הארגון  על בסיס יכולות SOA ו-EI
  • יצירת שיתופי פעולה עם עסקים אחרים על בסיס יכולות B2B

תשתיות וכלים נבחרים

MCx

סוויטת פתרונות רב ערוצית, התשתית אוכפת רב ערוציות בגישה אוניברסלית פתוחה, מבטיחה מקסימום שימוש חוזר בין הערוצים תוך התבססות מירבית על רכיבי תוכנה זהים.  כל הערוצים וכל שירותי הליבה עובדים בגישת SOA מלאה, סטנדרטית ואוניברסלית, באופן המבטיח שימוש חוזר מקסימלי ויעיל של רכיבי תוכנה על גבי כל פלטפורמה טכנולוגית עתידית שהבנק יבחר- להרחבה

ACx

פלטפורמת הסחר הרב ערוצית הפתוחה של מטריקס. פלטפורמת הסחר ACx מבוססת על אוסף של שירותים פתוחים, הניתנים לשילוב בערוץ הנכון, בהקשר הנכון ובזמן הנכון. השירותים כוללים שירותי סחר אלקטרוני, מנוע תשלומים ויכולות חשיפה למערכות שונות ולערוצים שונים מול משתמשי הקצה- להרחבה

Fiserv Online Banking (לשעבר Corillian)

פתרונות בתחום ה-e-banking של Fiserv, בעלת שם עולמי בתחום מערכות בנקאות מקוונות רב ערוצית והמשמשת כפלטפורמה לבנקים הגדולים ביותר בארה"ב, הכוללים תשלומים, ורכיבים מונעי הונאה.

MMIS

פלטפורמה מרכזית מתקדמת מבית מטריקס, לפיתוח, ניהול ותחזוקה של הערוץ הנייד בארגון, התומכת ביישומים לאנשי שטח ולקוחות כאחד.

עוצמתה העיקרית של הפלטפורמה היא בעובדה שהיא מאפשרת לארגון תמיכה מלאה בשלושת תתי הערוץ הנייד במסגרת מאמץ פיתוח יחיד: הודעות (SMS ו-MMS), אתרים ניידים ויישומים מותאמים לכל מכשירי הטלפון הקיימים בשוק. הפלטפורמה חוסכת פיתוח ומאפשרת לשמר ולמנף את ההשקעה והידע הקיימים בארגון- להרחבה

Mandalo

פתרון להפצת תוכן רב ערוצי המשלב כלי מדידה, אנליזה ויצירת תוכן, תומך בחוק הספאם ומאפשר למנף את המדיה החברתית ומאפשר שיווק ויראלי- להרחבה​

מתודולוגיה

​איך הופכים את פתרון ה-E-Business של הארגון לקטליזטור עסקי?

סדנת חדשנות של מטריקס העוזרת באפיון והגדרת התהליכים העסקיים של e-business התורמים לשורה התחתונה של הארגון.

כיצד יכול ה-E-Business למנף את הגישה הרב ערוצית?

וכיצד ניתן למקסם את התרומה העסקית שלו תוך שמירה על שלושת ה-C-ים : Choice, Consistency ו-Continuity.

כיצד עוסקים עסקים בעולם הדיגיטלי ועדיין שומרים על החיבור האנושי?

פתרונות לתקשורת רב ערוצית עם הארגון המספקים פתרון משלים לסביבת e-Business רב ערוצית ונותנים ערך מוסף אנושי ללקוחות.

מסחר אלקטרוני אג'ילי

איך לממש תהליכי מסחר אלקטרוניים אפקטיביים בעולם של לקוחות עם הפרעת קשת וריכוז צרכנית?

Innovation as a Practice

איך הופכים את תהליך החדשנות, בעולם ה-E-Business, לעשייה קבועה "המתדלקת" את תהליך
ה-E-Business בטכנולוגיה ויישומים חדשניים ומבדלים.

מעניין לעניין באותו עניין

  • עולם E-Business של מטריקס הינו חלק מרכזי מתפיסת הרב ערוציות. הוא ממנף את כל הערוצים בהם מטריקס פעילה, כולל פתרונות ה-Mobile, מערכות ה-CRM של מטריקס, פורטלים באינטרנט ויישומים ברשתות החברתיות. החיבור למערכות הליבה של הארגון מתבסס על היכולות של מטריקס בעולם ה-SOA והאינטגרציה והחיבור הנדרש לארגונים אחרים מתבסס על היכולות של מטריקס בתחום ה-B2B.
  • פתרונות ה-E-Business של מטריקס יודעים לנצל את ההזדמנויות הטכנולוגיות והעסקיות הטמונות במחשוב ענן.
  • מרכז התמחות User eXperience של מטריקס בעל ניסיון ייחודי לעיצוב ממשקי משתמש לפתרונות
     E-Business.
  • על תפקיד פורטל שירות עצמי/מכירות בבניית עננים ציבוריים/פרטיים ניתן לקרוא בהתמחות רוחב Cloud Computing.