Close
שליחת קורות חיים

שירותי מיקור חוץ ו-Offshore

שיטות מיקור החוץ של מטריקס מאפשרות ללקוח להעביר את הטיפול בנושאי ה-IT למומחים, ולהתמקד במיומנויות הליבה של ארגונו, לשמרם ולמנפם

חברת מטריקס ערוכה לספק לארגונים בכל סדר גודל שירותים בשיטת מיקור חוץ, לרבות Offshore
ו- Nearshore, בכל היקף. Matrix Global, חטיבת ה- Offshore וה-Nearshore של מטריקס, הוקמה כפתרון להתמודדות עם צורכי האירגונים וכמענה איכותי מול התחרות שהציבו מדינות אחרות כגון הודו  בביצוע פרוייקטים של פיתוח בעלויות מופחתות. מרכזי הפיתוח והבדיקות של Matrix Global, בשיטות הOffshore וה-Nearshore, העובדים בסמיכות ובקשר הדוק עם מרכזי ההתמחות של מטריקס וחטיבות ההדרכה שלה, מספקים פתרונות במחירים תחרותיים ללא התפשרות על איכות, חדשנות ומקצוענות גבוהה.
 
כל השירותים המוענקים ללקוחותינו, בכל אחת משיטות ההתקשרות, ניתנים על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחומים שונים בעולם ה-IT, תוך גישה לכל מקורות הידע העדכניים ביותר, ובליווי חטיבת שירותי המומחים במטריקס. חטיבות ההדרכה של מטריקס נותנות שירותי הכשרה והדרכה בכל הטכנולוגיות המובילות בשוק ומרכזי ההתמחות של מטריקס נותנות את הניסיון והידע המקצועי הנצבר ממאות פרויקטים בתחומים השונים.

 

לפי הסקר האחרון של חברת STKI לשנת 2015, מטריקס גלובל הנה חברת שירותי ה-Offshore/Nearshore הגדולה והמובילה בישראל .

פתרונות שלקוחות אוהבים

פיתוח ובדיקות

פיתוחי תוכנה במגוון פלטפורמות ושפות פיתוח, בדיקות תוכנה ידניות ואוטומטיות, עומסים וביצועים, תמיכה טכנית ויישומית, וכתיבה טכנית (Technical Writing).
 

תחזוקה

שירותי יישום ותחזוקת תשתיות בזמן תגובה מינימלי ועם שירות Help Desk הפועל 24/7, ואחריות מלאה על יישומי ERP, BI ו-CRM, לרבות אתרי אינטרנט ואינטרה-נט.
 

ניהול תהליכים עסקיים

שירותי ניהול של תהליכים עיסקים "שלמים" עבור הלקוח, בתפעולם ואחריותם של מומחי מטריקס. העברת הניהול מאפשרת ללקוח להוזיל עלויות ולאפשר לו להתמקד בעסקיו העיקריים. 
 

שירותי BI מנוהלים

matrix BI , זרוע ה-BI של חברת מטריקס, עובדת בשיתוף פעולה עם מרכזי ההתמחות וחטיבת ה Offshore וה- Nearshore של מטריקס ומספקת מענה שלם ומקצועי לצורכי ה-BI  בארגון, תוך שימור הידע הארגוני ומינופו ושימת דגש על  הערך העסקי: הורדת נטל תפעולי מהארגון, גמישות עסקית ותפעולית, מענה לצרכים עסקיים, פתרונות מובילים וחדשניים ,שפור התפוקה ואיכות השירותים באירגון.
 

שיטות התקשרות מותאמות לצורכי לקוח

מיקור חוץ - אספקת כח אדם מקצועי לטובת פרוייקטים, החל מקבלת אחריות מלאה לניהול מערך ה-IT בארגון, ועד ניהול תהליכים עסקיים שלמים של הארגון (BPO). מקצועני מטריקס ערוכים לבצע פרויקטים, לשלב ולתפעל טכנולוגיות מכל סוג, החל ממערכות תשתית, דרך פיתוח וניהול מערכות אינטרנטיות ועד תחזוקה ותפעול של יישומים מתקדמים ומורכבים.
 
Offshore - מרכזי פיתוח במזרח אירופה (בולגריה, מקדוניה, ואוקראינה) המעניקים שירותי פיתוח ובדיקות תוכנה מחוץ לאתר הלקוח, במדינה שונה או איזור גיאוגרפי שונה, באמצעות כח אדם מיומן, בעלויות אטרקטיביות.
 
Nearshore - מרכזי פיתוח בישראל, המעניקים שירותי פיתוח ובדיקות תוכנה מחוץ לאתר הלקוח בתחום המדינה, באמצעות כח אדם מיומן, אולם בעלויות אטרקטיביות. שיטה זו מאפשרת יכולת בקרה ושליטה גבוהות, ללא פערי שפה, זמן או תרבות.
 
מודל משולב - תמהיל של עובדים באתר הלקוח ועובדים בשירות מרוחק. יכולת ייחודית לשלב בין פעילות באתר הלקוח ( on site professional services) לפעילות באתר מרוחק, המבטיחה גם מקצועיות גבוהה, יכולת ניהול ובקרה מלאה ועלויות אטרקטיביות.