Close
שליחת קורות חיים

ג'ון ברייס הדרכה פיתחה 'מאמן שיחות' מתוקשב להכשרת נציגי מרכזי שירות ומכירות

03/02/2014

אגף פיתוח הדרכה ולמידה מתוקשבת של ג'ון ברייס הדרכה, מחטיבת ההדרכה של מטריקס, השלים פיתוח של 'מאמן שיחות' מתוקשב להכשרת נציגי מרכזי שירות ומכירות בחברות וארגונים.
 
מאמן השיחות שפותח על ידי ג'ון ברייס הדרכה, הינו תשתית מתוקשבת המבוססת על ממשק ממוחשב לאימון עצמי, המשלב למידה תיאורטית של תוכן וניתוח שיחות מוקלטות מתוך מאגר השיחות של הארגון.
 
באמצעות "מאמן השיחות" הנציג מאזין ומנתח את השיחות המוקלטות ובכך משפר את יכולותיו ומיומנויותיו בניהול שיחות שירות ומכירות עם לקוחות הארגון. במהלך האימון, מתבקש הנציגלהעריך היבטים שונים במתן השירות  או המכירות על ידי שימוש בממשק משוב אינטראקטיבי. לכל אורך האימון, ניתן להפסיק ולהפעיל את השיחה כדי להתרכז או לחשוב לפני ציון המשוב. בתום פרק האימון הנציגמקבל משוב על ניתוח השיחה וסיכום העקרונות.
 
לדברי שחר טביב, מנהל אגף פיתוח הדרכה ולמידה מתוקשבת בג'ון ברייס הדרכה: "מאמן השיחות הינו פתרון ייחודי שלנו לחברות וארגונים להכשרת נציגי השירות שלהם באופן חווייתי, מקצועי ויעיל. הפתרון מסתמך על מתודולוגיה וניסיון מוכח שלנו בתחום הלמידה לצד הבנה מעמיקה של עולם מרכזי השירות ,המכירות והארגונים."
 
טביב מוסיף כי, "מאמן השיחות המתוקשב יאפשר לחברות וארגונים לשפר את יכולות העובדים במענה ללקוחות, לצד שיפור שביעות הרצון של הלקוחות. כל זאת תוך חסכון גדול בעלויות לעומת חלופות הדרכה אחרות".
  • Rss