Close
שליחת קורות חיים

Cal שדרגה את מערכת ה-CRM שלה המבוססת סיבל

26/06/2013

שדרוג המערכת יאפשר לארגון ניהול לקוח הוליסטי ויהווה פלטפורמה למתן שירותים מתקדמים, זאת כחלק מאסטרטגיית החברה הרואה את הלקוח במרכז

חברת Cal סיימה השבוע בהצלחה את שדרוג מערכת ה- CRM  שלה, המבוססת סיבל. מערכת זו, המהווה את אחת ממערכות הליבה של הארגון, היא המערכת המרכזית באמצעותה מעניקים נציגי השירות והמכירה של Cal שירות בזמן אמת ללקוחותיה של החברה.
 
איכותה של המערכת וגמישותה מהוות אבן יסוד במתן שירות של 360 מעלות ללקוח, וזאת על ידי שיקוף נרחב של פעילות הלקוח בכרטיס והתאמת פתרונות אשראי ושירותים ההולמים את אופי הצריכה שלו.
 
מהפן הטכנולוגי, נחשב השדרוג שעברה Cal מגרסת סיבל 6.1 לסיבל 8.1.7 למורכב מאוד וייחודי לאור העובדה שמבוצעת קפיצת מדרגה משמעותית (דילוג על גרסה 7) מבחינת המערכת.
עלות הפרויקט נאמדת בכ 30 מיליון ₪.
 
הפרויקט נוהל על ידי Cal, תוך פיתוח משותף של צוות אנשי הטכנולוגיה ב-Cal עם חברת אורקל.  הבדיקות בפרויקט בוצעו ונוהלו על ידי צוות מומחי בדיקות CRM של חברת טאקט, חטיבת הבדיקות של מטריקס, ופעילות ההדרכה וההטמעה בוצעה על ידי ג'ון ברייס מכללת הי-טק, חטיבת ההדרכה של מטריקס.
 
דורון ספיר, מנכ"ל Cal: "כחברה המעניקה שירות ליותר משני מיליון מחזיקי כרטיס, אנו רואים חשיבות רבה ביצירת תשתית טכנולוגית תומכת המאפשרת הענקת שירות הוליסטי, מהיר ויעיל ללקוחותינו. מערכת CRM מתקדמת כפי שהשקנו השבוע הינה כלי מהותי לניהול קשרי לקוחות בחברה כמו Cal הרואה את הלקוח במרכז".
 
לדברי רון גריסרו, סמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות ב-Cal, גמישות, שרידות, יתירות ואבטחת מידע מתקדמת הם רק חלק מהיתרונות שמציעה כיום סיבל 8 לארגון. "שדרוג המערכת יאפשר לנו להמשיך להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי מצוין, ובעתיד, אף לתמוך בפתרונות שירות מתקדמים כמו self service ו- social CRM".
  • Rss