Close
שליחת קורות חיים

מטריקס דיגיטל ו-Whiteboard יצרו פתרון שנועד להוביל טרנספורמציה דיגיטלית בדרך ממוקדת באמצעות מתודולוגית החדשנות Design thinking

31/07/2017

מטריקס דיגיטל וחברתWhiteboard  מקבוצת DTG, העוסקת בישום מתודולוגית Design thinking, חברו לאחרונה לשיתוף פעולה במטרה ליצור פתרון חדשני וייחודי מסוגו בעולם: Digital Transformation by Design Thinking - DT2. פתרון ה- DT2  נועד להוביל את משתמשיו אל עבר חדשנות ופיתוח הטרנספורמציה הדיגיטלית. הפתרון יוצר מפגש מרתק ועצמתי של ניתוח והבנת עולם הלקוח הסופי, עם אבחון מדויק של השאלות העסקיות מולן עומד הארגון.
מתודולוגיית  Design thinkingמניעה תהליכי חדשנות תוך יישום עקרון ה-Human Centered. ככזאת היא מפעילה אמפתיה גבוהה למשתמש הסופי, מבוססת כלי מחקר ייחודיים ומתקדמים ומספקת את הבנת הצרכים והסביבה של הלקוח באופן שמאפשר מהלך רעיונאות ודיגום מהיר של תרחישי מוצר ושרות חדשניים. יישום המתודולוגיה מאפשר צמצום סיכונים בתהליכי פיתוח מוצר ושירות ויצירת הצעת הערך עתידית מדויקת ללקוח. היכולת הבינלאומית במחקרי לקוחות של Whiteboard יחד עם המובילות הטכנולוגית של מטריקס דיגיטל יוצרות מכלול פתרונות עסקיים וטכנולוגיים חדשניים בשווקים ובענפים בהם פעילים הלקוחות בארץ ובעולם. התוצאה מגיעה ביצירת מערך פתרונות דיגיטליים חדשניים בעולם ה-Human Centered .
תהליך ה DT2 ייצר ללקוחות המשותפים את היכולת להתמודד בדרך ממוקדת ומהירה עם הסביבה העסקית של היום, סביבה שמחייבת אותם בשינוי דרך החשיבה שלהם על הערך שהם יוצרים ללקוחותיהם.
רמי גור, מנהל מטריקס דיגיטל: "האסטרטגיה שלנו בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית מבוססת על חוויית הלקוח. חווית הלקוח היא המצפן אשר מנחה אותנו בהגדרת הערך, בחירת הפתרונות והתיעדוף אשר ניתן להם. חברנו לחברת Whiteboard, המובילה בישום מתודולוגית  Design thinking, בשל הניסיון הרב שהם מביאים מביצוע תהליכים ברחבי העולם. אנחנו מאמינים כי שיתוף הפעולה איתם יסייע לנו ליצור זווית חדשנית וגלובלית לתהליכי הייעוץ והפיתוח שלנו בארגונים".
אמיר הושיה, שותף מנהל ב- whiteboard: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם מטריקס דיגיטל בהשקת פתרון ייחודי בישראל. אנחנו מאמינים שבעזרת היכולת הייחודית של מטריקס דיגיטל ביצירת אסטרטגיה דיגיטלית יישומית וההכרות העמוקה שלה עם צרכי השוק הישראלי, אנו יוצרים ארגז כלים ייחודי ויישומי ללקוחותינו, שמתחיל בעולמות של הלקוח הסופי ומסתיים במערך פתרונות שיוצרים מיקוד ובידול תחרותי, ושירותים ומוצרים שנוצרו בדרך שונה וחדשנית".
  • Rss