מרכז התמחות Matrix Digital

העולם הדיגיטלי מתעדכן ומשתנה במהירות, ולעיתים נדמה כאילו כל כמה חודשים צץ משהו חדש שמחייב ארגונים לעצור ולהעריך מחדש את האופן שבו הם פונים ומתקשרים עם לקוחותיהם

​במציאות כה דינאמית, מוצאים עצמם מנהלים ומובילי השיווק, השירות והמכירות, מחפשים את המצפן שיסייע וינחה אותם בדרך הנכונה. "היכן להשקיע? כיצד לנצל בצורה הנכונה את המשאבים העומדים לרשותי? האם אני יודע איך להגיע ללקוחות מחר בבוקר? האם הארגון שלי מוכן מבחינה טכנולוגית? ובעיקר – מה יהיה הדבר החם הבא?"

מטריקס דיגיטל רואה את עולם הדיגיטל מנקודת המבט של הארגון, ומספקת תשובות מקצועיות ומבוססות, תוך ראייה חדשנית ומעודכנת.

מטריקס דיגיטל מציעה מענה כולל של פתרונות דיגיטל מתקדמים ושילובם במערך הפתרונות הרב-ערוציים של הארגון, המביאים למקסימום את חווית הלקוח: אינטרנט, מובייל, רשתות חברתיות, קיוסקים ופתרונות הפצה מגוונים.

צוות המומחים הגדול והמקצועי בתחום מוביל את שלבי התכנון, האפיון ובניית האסטרטגיה הישומית וחווית משתמש, מפתח ומיישם פתרונות וכלים טכנולוגיים ומטמיע מתודולוגיה וכלי מדידה ובקרה להשגת מקסימום החזר על ההשקעה. למטריקס דיגיטל ניסיון רב ומיומנות מוכחת בביצוע פרוייקטים מורכבים תוך יישום מתודולוגיה ייחודית. הפתרונות המוצעים מבטאים את הידע העצום שנצבר במשך של למעלה מ-13 שנים במאות רבות של פרוייקטים, במגזרי המשק השונים לרבות: הפיננסי, הציבורי, תחום התקשורת, החינוך, הבריאות, ההייטק, התיירות, התעשייה והקימעונאות, צה"ל והתעשייה הביטחונית.

לפי סקר STKI לשנת 2014 מטריקס מובילה את שוק הדיגיטל והרב-ערוציות בכל ערוצי הקשר ללקוח: מובייל, Web אינטרנט ו-Social media, CRM ו-UX , זו השנה הרביעית ברציפות.​​​

פתרונות שלקוחות אוהבים


פתרון דיגיטל חוצה ערוצים

פתרון מלא המיישם את התפיסה הרב-ערוצית, ומאפשר לארגון לקיים קשר עקבי ורציף מול לקוחותיו, באופן המאפשר להם בחירה ביחס לערוץ המבוקש ומציף את הפונקציונאליות הנדרשת בהקשר המתאים.
בפתרון נכללים סט של תשתיות ורכיבים, כולל סביבת הפיתוח של touch points מבית מטריקס ופלטפורמת SharePoint מבין מיקרוסופט, המועשרת באוסף של רכיבים ייעודיים. הפתרונות עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של רגולציה ואבטחת מידע כנדרש, ומאפשרים שילוב חזק של מדיה חברתית.

פתרון פיננסי רב-ערוצי

פתרון המיועד לבנקים וארגונים פיננסיים הכולל שילוב בין אתרים שיווקיים ואתרי פעולות (על פי תפיסת "שבירת החומות"), המאפשר לארגון למנף את היחסים עם לקוחותיו ולייצר הנעה לפעולה באופן המשפיע ישירות על שורת הרווח.
הפתרון מאפשר ניהול חשבון עבור לקוחות הבנק מכל מקום, בכל זמן, ובכל ערוץ. הפתרון מקנה נגישות למידע ופעולות מול מערכות הארגון. כל האמור, בשילוב תוכן עשיר, בלוגים ומדיה חברתית.
הפתרונות עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של רגולציה ואבטחת מידע, כנדרש, ומתבססים על כלים יעודיים כמו תשתית MCx מבית מטריקס, או Corillian) Fiserv Online Banking) בשילוב עם פתרונות נוספים לערוצים דיגיטליים.

אפליקציית Augmented Reality (מציאות רבודה)

אפליקציית מובייל מתקדמת המשתמשת בחומרת המכשיר: מצלמה, GPS וחיישן תנועה, כדי להציג שכבת מידע וירטואלית מעל לסביבה הפיזית.
שכבת המידע כוללת הצגה של נתונים או הפעלה של יכולות פונקציונאליות ביחס לסביבתו של הלקוח. הנתונים המוצגים ביישום מתקבלים באופן מאובטח ממערכות הארגון. אפליקציית Augmented Reality משלימה את החוויה הרב-ערוצית ומחברת את ערוצי הדיגיטל לסביבה הפיזית.


שירותי CDN (Content Delivery Network)

שירות ייעודי להעברת תכנים ברחבי רשת האינטרנט לכל מקום וזמן בעולם באופן מאובטח.
היישום ברשת בא לידי ביטוי בהעברתם של שידורי ווידאו חיים וכן שידורי VOD בהם עושים שימוש אתרי תוכן, אינטרנט ואינטרה-נט תוך שימוש באפליקציות למכשירי הסלולר השונים.
בנוסף, הרשת משמשת כפלטפורמה יעילה להעברת גרסאות תוכנה, הפצת קבצים למספר רב של משתמשי-קצה וכן לשכפול של  תכני אינטרנט.
תשתית הרשת משמשת כמצע למגוון רחב של פתרונות משלימים: פתרונות למידה/הדרכה מרחוק, אולפנים ניידים/נייחים, שידורים מבוססי פרסום, שידורים מבוססי מיקום וכדומה.
להרחבה


מוצר ישראלי בתחום ה-DOCCM

Document Output for Customer Communication))

מאפשר ייצור וניהול פלט חכם ופרסונאלי במגוון רחב של ערוצים ופורמטים, ובתפעול קל ואינטואיטיבי.
המוצר מאפשר לארגונים להרחיב, לטייב ולהעצים את הקשר עם לקוחותיהם תוך חיסכון בעלויות והגדלת ההכנסות. להרחבה


אתרי תוכן (מידע, תדמית) 

שירותי ייעוץ אסטרטגי, אפיון ותכנון, עיצוב ממשק משתמש וחווית לקוח,  יישום, פיתוח ואחסון של אתרי תוכן, ותדמית בכל הורטיקלים, על מגוון רחב של פלטפורמות ניהול תוכן (wcm), החל מפלטפורמות שפותחו במטריקס, פלטפורמות שמטריקס מייצגת בארץ, פלטפורמות קוד-פתוח במגוון שפות פיתוח, וכמובן, פלטפורמות של ספקים בינ"ל מובילים כדוגמת מיקרוסופט בדגש על SharePoint.


אתרים תפעוליים

למטריקס סוויטת פתרונות לנושא אתרים תפעוליים הכוללת: אתרים לשירות עצמי לרבות אתרים בנקאיים וקישור למובייל, אתרים לספקים המאפשרים צפייה בהזמנות, חשבוניות ודרישות תשלום, פתרונות לניהול פניות, לניהול תהליכי workflow ועוד. מטריקס מספקת פתרון מקצה לקצה החל משלב האיפיון ויצירת הממשקים למערכות ה Legacy ועד לבניית ממשק  מתקדם למשתמש.


אירוח אתרים

למטריקס חוות אירוח מתקדמת המאפשרת אירוח אתרים מכל הסוגים. החווה מאפשרת גדילה והתאמת השירות לפי כמות משתמשים כמו גם מתן מענה לצרכים מיוחדים של האפליקציות הרצות על השרת. החווה מאפשרת ניתוב הגולשים (Load balancing), פתרונות אבטחת מידע מתקדמים (החל מ firewall פיסי ועד firewall אפליקטיבי), שירותי גיבוי, ניטור ותחזוקה שוטפת. ​


נגישות

במטריקס פיתחנו מתודולוגיה המתאימה לכל אתר את שירותי הנגישות הנחוצים לו כדי לעמוד ברמת הנגישות שמציב התקן הישראלי  5568 לנגישות תכנים באינטרנט. התקן מבוסס על הנחיות איגוד האינטרנט ותואם לחקיקה העדכנית:
  • בדיקות נגישות
  • ייעוץ וליווי נגישות
  • מיפוי סיכוני נגישות

שירותים

ייעוץ אסטרטגי

שירותי ייעוץ לתכנון אסטרטגיה רב-ערוצית לארגון. השירות ניתן ע"י צוות ארכיטקטים לפתרונות ויישומים, וכולל הרכב יועצים בהתאם לצרכי הלקוח. שירות הייעוץ האסטרטגי כולל סדנאות תכנון אסטרטגי המיישמות מתודולוגיה מוכחת ומאפשרות סיעור מוחות ארגוני ביחס ליעדים העסקיים, וביצוע בדיקת שפיות ליעדים אלו, בהיבטים של ישימות וערך לארגון. כמו כן, אנו מספקים שירותי חקר שוק, במסגרתם מקבל הלקוח המלצות לפעולה ע"פ מחקר מעמיק לגבי אסטרטגיות אינטרנט וערוצים דיגיטליים אצל המתחרים בארגונים דומים בעולם, והמלצות אנליסטים לתחום.

פיתוח ויישום פתרונות

מטריקס דיגיטל מספקת פתרונות טכנולוגים מוכחים ויציבים הנותנים מענה ללקוחותיה, בהתאם לצרכי הפרויקט, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של הבטחת איכות, ניהול ובקרת פרוייקטים, ובשקיפות מלאה מול הלקוח. סל הפתרונות הטכנולוגיים של מטריקס דיגיטל כולל פיתוח בסביבות .NET ו-java, תשתיות ניהול תוכן דוגמת SharePoint ו-WebSphere ותשתיות בנקאות ביתית. למטריקס דיגיטל פתרונות תוכנה ייחודיים הכוללים תשתית Agile Commerce, תשתית MCx לאינטגרציה רב-ערוצית, תשתית MJS להסבת אתרי תוכן, ועוד.

UX וחווית משתמש

חוויית לקוח כוללת המורכבת מהחוויות בכל ערוץ בנפרד, כמו גם מחוויות חוצות ערוצים. מיקוד בחוויית המשתמש נועד לענות על הצרכים של הלקוח באופן פשוט, מהנה ומניע לפעולה. מטריקס דיגיטל מתמחה במתן פתרונות עיצוב ואפיון ממשק משתמש בסביבת Windows‏, Web ו-Mobile, בגישה חוצת ערוצים.

נגישות

הנגשת ערוצים טכנולוגיים מביאה תועלות שונות לארגון: שיווקיות, ארגוניות, חברתיות, תפעוליות ועסקיות. מטריקס דיגיטל וחברת 'תבונה ונגישות טכנולוגיות', חברו לשיתוף פעולה ייחודי בתחום הנגשת המידע לבעלי מוגבלויות, במטרה לקדם את הנגישות הטכנולוגית של כל הערוצים הטכנולוגיים, לעמידה בדרישות החוק. במסגרת שיתוף הפעולה מוצע ללקוחות פתרון כולל, ובתוכו ייעוץ נגישות בראייה רב-ערוצית, בדיקת נגישות לערוצים קיימים, פיתוח אתרים וערוצים נגישים והתאמת אתרים וערוצים קיימים, הדרכות לארגון בהיבטי הנגישות וכן קבלת חותם אתר נגיש, עבור אתרים העומדים בכל דרישות הנגישות.

אנליזה ומדידה

מטריקס דיגיטל מציעה שירות ייחודי בשם Ruleri, המאפשר למקסם את הפעילות דרך אתר האינטרנט. השירות מאפשר להטמיע כלי מדידה, לנסח תוכנית עבודה על בסיס המידע המתקבל  והובלת ביצוע תוכנית העבודה, על מנת להביא לשיפור משמעותי ביעדי הארגון.

מתודולוגיה

רב-ערוציות

ערוץ מוגדר כמקום המפגש בין הספק והלקוח. רב-ערוציות הנה תפיסה המאפשרת לספק ללקוח חוויית שירות איכותית, אחידה וחלקה בכל נקודות המגע. חוויית לקוח חוצת ערוצים היא החווייה המצטברת בכל ערוץ בנפרד וגם החווייה המביאה לידי ביטוי 3C's:

  • בחירה - Choice – האם הלקוח יכול לבחור את הערוצים הנדרשים לו והאם הוא יכול להשלים את המטרות שלו מול הערוצים?
  • עקביות - Consistency – האם המותג, המידע והשפה עקביים בכל הערוצים?
  • המשכיות - Continuity – האם הלקוח מבין איך וכיצד לעבור מערוץ לערוץ? האם ההקשר והמידע שהוא הזין, נשמרים במעבר מערוץ לערוץ?

חלק ניכר מהקושי במימוש רב ערוציות, נובע מכך שפעילויות שונות מתנהלות באופן מבודד, ללא קשר וללא תיאום. רב ערוציות מחייבת שבירת הגבולות בין מתחמי הפעילויות. מטריקס דיגיטל מטפלת בכל הערוצים שאינם מבוססי נציג.

שבירת החומות

תפיסה מתקדמת, המתארת פורטל לקוחות אחד המספק נקודת כניסה אחת ללקוח ומגיש לו את רכיבי האתר השונים (שיווק, שירות, טרנזקציות, יישומים חברתיים) "ללא תפרים", בשקיפות ובהתאמה מיטבית ללקוח ולסוג הלקוח. גישה זו מאפשרת חשיפה "ללא תפרים" לתכנים השיווקיים ולשירותים והיא מטפלת "בשילוב" הרכיבים בשני כיוונים. התוצאה היא מערך ניווט משותף לכל הרכיבים, פרסונליזציה של האתר השיווקי עבור לקוחות פעילים, חשיפה של תכנים שיווקיים באתר השירות "Just in time, Just in place" ללא הפרדה בין אתרים שונים ובין רכיבים שונים על פי שיטת המימוש שלהם.

חוויית משתמש

מתוכננת ע"פ מתודולוגית UCD‏ (user centered design), הבנויה לפי צרכיו, יעדיו ומטרותיו של המשתמש, על מנת לאפשר לו עבודה יעילה, תועלות גבוהות, ותחושת סיפוק מהשימוש במערכת.

מתודולוגיה זו מבוססת על אפיון מונחה פרסונות – זיהוי סוגי לקוחות מהותיים לארגון המאפשר לחדד את הדיון בצרכי הלקוחות וצורת הקשר איתם. תהליך האפיון כולל הגדרת הפרסונה, בירור יעדי הארגון מול הפרסונה ויעדי הפרסונה מול הארגון ולבסוף קביעת הערוצים, השירותים, היישומים, התכנים והתהליכים שיסייעו להגיע למפגש אופטימלי בין הארגון לסוג הלקוחות שהפרסונה מייצגת.

מעניין לעניין באותו עניין