Close
שליחת קורות חיים

פרוייקטי CRM

012 סמייל - מערכת CRM המגדירה מחדש את ערך השירות של 012 ללקוחותיה. בנוסף לשירות ומכירות, המערכת מאפשרת לקבל מידע  רב אודות הלקוח וכך לפלח את הלקוחות ולהעניק לכל לקוח את סוג השירות, המכירה והתמיכה המתאימה לו ביותר. המערכת מבוססת על PeopleSoft CRM של חברת Oracle.

מטריקס, באמצעות ג'ון ברייס הדרכה, הטמיעה את הפרויקט. הפרויקט כלל שיווק פנימי של המערכת, פיתוח עזרי הדרכה, הכשרת צוות הדרכה פנימי, סנכרון בין מתודולוגיית ההדרכה של ג'ון ברייס ו-012, פיתוח הדרכה לפי יחידות לימוד, בניית תוכנית הדרכה לוגיסטית רחבה, הדרכה והטמעה. במסגרת הפרויקט הודרכו כ 800 משתמשים על ידי צוות של 15 מדריכים.

013 נטויז'ן - מערכת ניהול קשרי הלקוחות המטפלת במרכיבים כגון: הקמת כרטיס הלקוח, ניהול פניית לקוח, תיעוד פניות לקוחות, מכירות ללקוחות ועוד. המערכת מבוססת על PeopleSoft CRM של חברת Oracle.

014 בזק בינלאומי - הטמעת CRM במוקדי המכירות ובמוקדי שירות הלקוחות של בזק בינלאומי, המשרתים את כל לקוחות החברה, הן הפרטיים והן העסקיים. המערכת מטפלת בכל המידע והתקשורת מול הלקוחות בפעילות המכירות, התמיכה והשירות ומשפרת ומייעלת את איכות תהליכי השירות מולם.  המערכת מבוססת על PeopleSoft CRM של חברת Oracle.

AVIS - מערכת ה-CRM משמשת את כלל מערך השירות של החברה בכל רחבי הארץ, וכוללת תמונת לקוח מלאה, תיק שירות מלא לכל לקוח ואפשרות להפקת דו"חות ניהוליים בחתכים מגוונים.

בזק - מערכת ה-CRM מספקת לנציגי השירות הטכני של בזק תמונה מלאה על כל לקוח. היא מאפשר למנהלים לקבל תמונת מצב על העומסים במוקד, סוגי הפניות, משך זמן טיפול בלקוחות וכן לקבל התראות על מצבי שברון מתקרבים. המערכת מהווה צומת מרכזית של קשרי בזק עם לקוחותיה הקיימים והפוטנציאלים.

בנק איגוד - יישום והטמעת מערכת CRM  במוקד ובסניפים, לטובת שיפור שירות הלקוחות ומימוש הזדמנויות להרחבת עסקים מול לקוחות הבנק. מבוסס Dynamics CRM של מיקרוסופט.

דפי זהב - פרויקט הדרכה והטמעת מערכת CRM. במסגרת הפרויקט, ביצעה ג'ון ברייס הדרכה ניהול פרויקט מלא, פיתוח חומרי הדרכה, הדרכה פרונטאלית והטמעה בשטח. המערכת הוטמעה בקרב כ- 300 משתמשים, מהם 200 במשרדי החברה, ועוד כ- 100 אנשי שטח.

הוט - יישום CRM מבוסס PeopleSoft של אורקל שמשמשת כ-4000 נציגי שירות ומכירות של חברת הוט.המערכת מספקת לנציגי שירות הלקוחות תמונת לקוח מלאה, אמיתית ומעודכנת, המאפשרת מבט כולל ומרוכז על פעילות הלקוח, כמו גם יכולות רבות בניהול פניות ומעקב אחר בקשות.

חח"י - יישום CRM מבוסס PeopleSoft של חברת אורקל המשמש את המוקד העסקי של חח"י ומאפשר פתיחת טיפול בפניות שירות וטיפול יעיל ונכון בהן.

ישרכארט - מערכת CRM מבוססת Dynamics CRM של מיקרוסופט המותקנת במוקדי השירות והמכירות של החברה, המאפשרת לנציג השירות לקבל את כל המידע הנדרש לשירות ולמכירה ללקוח בנקודת מגע אחת.

לאומי קארד – יישום CRM המייעל את תהליכי העבודה של מוקדי השירות והמכירות, תורם לקיצור זמני השיחה ומגדיל את אפקטיביות המכירות. יישום ה-Dynamics CRM של מיקרוסופט הגדול ביותר בארץ, ואחד הגדולים בעולם.

מטריקס, באמצעות ג'ון ברייס, אף הטמיעה את הפרויקט. ההטמעה כללה ליווי וייעוץ בניהול הפרויקט והובלת תהליך ניהול השינוי, פיתוח הדרכה מסורתי ומתוקשב, הדרכות מנהלים, הדרכות לכ- 600 משתמשי קצה, וליווי תהליך ההטמעה.

מדנס - יישום והטמעת מערכת לטיפול במבוטחי החברה, מבוסס  Dynamics CRM לכ-250 משתמשים. המערכת כוללת מודול מכירות ומודול שירות לקוחות. המערכת משרתת את מוקדי השירות והמכירה של חברת מדנס ומטפלת במכירה של מוצרים ביטוחיים, שירות לקוחות ותהליכי תפעול של ביטוח הכוללים שימור לקוחות.

מזרחי טפחות - הטמעת מערכת CRM של People Soft (2006-7). פרויקט הדרכה והטמעה אשר במסגרתו ג'ון ברייס היתה אחראית על ניהול השינוי בפרויקט, ניהול פרויקט מלא, פיתוח חומרי הדרכה, הדרכות והטמעות בפריסה ארצית. הפרויקט כלל כ- 3 מדריכים ו- 18 מטמיעים ב- 87 סניפים.

מימון ישיר - מערכת -CRM של PeopleSoft מבית Oracle משמשת את מוקד השירות והמכירות של החברה לביצוע פעילות המוקד, החל ממכירות ועד לטיפול בתהליכי אישור ההלוואה בחברה והעברתה ללקוח.

מפעל הפיס - יישום מבוסס PeopleSoft של חברת אורקל המשמש את מערכת המנויים של מפעל הפיס וכולל קישור למערכות בילינג, אתר אינטרנט עבור Self Service ומערכת הפצה.

מתף - שירות לקוחות מבוסס PeopleSoft של חברת אורקל.

סופר-פארם - מערכת CRM מבוססת Dynamics CRM של מיקרוסופט, המהווה כלי מרכזי לניהול קשרי הלקוחות של הרשת ומרכזת את כלל הפניות, התלונות והדיווחים שמתקבלים הן דרך הטלפון והן באמצעות האינטרנט. המערכת מנתבת באופן אוטומטי ובזמן אמת את הבקשה לגורם המתאים, אשר מספק מענה מלא. המערכת מאפשרת ניהול אחיד של פניות במרכז השירות של הרשת ובחנויות. המערכת אף מספקת פתרון מלא למערך השיווק במרכז ובסניפים לניהול מועדוני הלקוחות של סופר-פארם.

פסגות - יישום והטמעת פתרון CRM, מבוסס Dynamics CRM, לכ-500 משתמשים, כולל מודול שיווק, שירות ומכירות, ממשקים לגורמים המתפעלים ולמערכות הפנימיות בארגון.