Close
שליחת קורות חיים

חברת טסקום

טסקום משיקה מערכת CRM מייקרוסופט בניהול אפקט.
בחברת טסקום, חברה בינלאומית לבדיקות איכות  תוכנה, הוחלט על התקנת מערכות חדשות שתהיינה מסוגלות להפוך כל הזדמנות עסקית – ללקוח פוטנציאלי. המטרה-לעלות את המערכת לאוויר בתוך חודש! טסקום בחרה באפקט, שותפה עסקית של מייקרוסופט, להטמיע אצלה מערכות CRM לניהול קשרי לקוחות.
 
"טסקום מנהלת קשרי עבודה ארוכים עם לקוחות חוזרים והמשכיים" מספר יורם מור, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טסקום ומנהל הפרוייקט. "עיקר הכוח של טסקום הוא בניסיון רב השנים שנצבר מפעילות אצל מגוון רחב של לקוחות במגוון רחב של תחומי פעילות. בסיס הידע ו'ההיסטוריה של הלקוח' נשמרים אצלנו במאגר הלקוחות. לקוחותינו נמנים עם החברות המובילות במשק בכל תחומי הפעילות. חשוב להדגיש, כי עולם זה של בדיקות תוכנה בו אנו חיים, מבוסס על קשר מתמשך מול לקוח. כדי לקיים קשר כזה, אנחנו חייבים לשמור ידע שצברנו על לקוח ואת פרטי ההתנהלות מולו. תיעוד הפעילות במערכת ה- CRM, מאפשר לנו לעשות שימוש בידע שנצבר בפעילות העתידית מול לקוחותינו".
 
מדובר בפרוייקט חדש עבור טסקום ישראל. לחברה הבינלאומית חברות בנות ברחבי העולם כאשר, בשלב השני, יורחב הפרוייקט עם אפקט, גם אליהן.הקו המנחה את הפרוייקט היה הנושא של עמידה בלוח זמנים קצוב במיוחד. המטרה הייתה שהמערכת תעלה לאוויר תוך חודש. וכך היה.
מטרתה של מערכת ה – CRM שהוטמעה, לשפר תהליכים ולתמוך בניהול תהליכי מכירה של פרוייקטים. מדובר בשיפור תהליכים עבור אנשי המכירות של טסקום ובקרה ניהולית על תהליכי המכירה עבור הנהלת החברה.
 

תיאור טכנולוגי של ההטמעה

 בוצעה הסבה מ – SharePoint 2001 אל ה – SharePoint 2003 והוטמע פתרון ניהול ידע ומסמכים המבוסס על מוצר ניהול הידע Omnisys docMaster. הפתרון ישמש כתשתית ניהול ידע ומסמכים בסביבות עבודה מבוססות Microsoft SharePoint. המערכת תשרת כ – 3,000 עובדים.
הפתרון שמיושם יספק סביבת עבודה הכוללת: ניהול ושיתוף ידע ומסמכים, ניהול לוחות זמנים וניהול סיכונים וזאת, תוך אינטגרציה למערכת ניהול הידע (MS Project Server 2003).
 
רומן צ'ירשני, מנהל הפרוייקט מטעם אפקט :
"המערכת מאפשרת יכולות של צפייה בדו"חות מכירה, קבלתם של נתוני מכירה בזמן אמת ובקרה על תפוקה של אנשי מכירות. בנוסף, המערכת מאפשרת תיעוד מלא ו-100% שליטה ובקרה על הזדמנויות מכירה מול לקוחות פוטנציאליים, מה שלא התאפשר קודם לכן. המערכת מאפשרת 'למנף' תהליכי מכירה מול לקוחות. "היא מאפשרת להימנע ממצב שבו יש דברים ש'נופלים בין הכיסאות'. כל פתח למכירה שבא בעקבות שיחה, כנס, יום עיון, פגישה וכדומה – יכול להפוך להזדמנות אמיתית. כל הזדמנות כזו, נמצאת בתהליך מבוקר, בו ניתן לזהות בעיות וצווארי בקבוק שנוצרים, לטפל בהם ובכך, למנוע מצבים בהם תהליכי מכירה 'נתקעים' ולא מתקדמים".
 
יורם מור, מנהל הפרויקט מטעם טסקום:
"הפרוייקט עמד בהצלחה ביעדים שהוכתבו לו על ידי הצדדים שניהלו את הפרוייקט. זאת, הן מבחינת יעדים והן מבחינת לוח הזמנים. השלבים העיקריים בפרוייקט היו אפיון משותף של המערכת, פיתוח, התקנה ובדיקות מסירה וקבלה. שתי החברות פעלו זו מול זו וההטמעה נמצאת היום בשלביה המתקדמים. ההצלחה נבעה בעיקר מקשר הדוק בינינו לבין אפקט, ספקית הפרוייקט ומנהלי הפרוייקט מטעמה. זמני התגובה היו מהירים ונוצרה, בעיקר, הבנה ראשונית ובכל שלבי הפרוייקט – לצרכים המדויקים ולדרכי השגתם. האווירה הידידותית, תוך יחסי עבודה מוצלחים ושקיפות מלאה – הם אלה שהפכו את הפרוייקט למה שהוא.
אפקט הבינו מהר מאד מה חיפשנו ועזרו לנו להגיע לשם בצורה קלה ופשוטה. הניסיון של אפקט הוא בידע שלהם לגבי דברים בהם משתמשים באמת. כלומר, אפקט יכלו ליצור עבורנו מערכת שכוללת תכונות להן נזדקק באמת, ולא רק תכונות ש'נראות יפה על הנייר'. אפקט יכלו לאפשר לנו להתמקד בדברים החשובים ולא להתעסק במיותרים".