Close
שליחת קורות חיים

שטראוס גרופ

אתר שיווקי

האתגר

הקמת אתר המשתלב בתהליך המיתוג האסטרטגי שעברה החברה, ומאחד את כל מותגי החברה תחת מעטפת אחידה. האתר החדש פונה לקהלי יעד שונים: צרכנים, שותפים ועסקים, ממחיש את עולמות התוכן והערכים של שטראוס, ומספק מידע על המוצרים, תוך דגש על חווית משתמש.

הטכנולוגיה

​מערכת ניהול תוכן EPiServer שעזרה בבניית שפה עיצובית אחידה, ידידותית וגמישה. בנוסף,
קיימנו סדנת קונספט בה השתתפו נציגי שטראוס ומומחי חווית המשתמש של Netwise לצורך גיבוש אפיון מדויק ביעילות מרבית.

ההצלחה

​האתר משלב שלושה עולמות תוכן מרכזיים, שיוצרים שפה ויזואלית חדשה התואמת לסטנדרטים של אתרים שיווקיים מובילים בעולם, ויוצרת נוכחות למותג "שטראוס" ברשת.