Close
שליחת קורות חיים

הוט

הוט השיקה מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות על בסיס מערכת פיפלסופט שפיתחה עבורה חברת מטריקס

היקף הפרויקט נאמד במיליוני שקלים
 
הוט השיקה מערכת כוללת לניהול של מוקדי שירות הלקוחות על בסיס מערכת ה- CRM פיפלסופט, שפיתחה עבורה חברת מטריקס. המערכת תשמש כ- 4500 משתמשים  ומחויבת לתמוך בפעילות בו זמנית של 2000 נציגי שירות. היקף הפרויקט שארך כשנה וחצי ועלה כעת לאוויר נאמד במיליוני שקלים.
 
מערכת פיפלסופט מחליפה את תוכנת הקונברג'יס, המספקת פתרונות בילינג, שבאמצעותה בוצעו תהליכי ניהול הלקוחות עד היום. המערכת החדשה נבחרה בשל העושר הפונקציונלי, יכולות הביצוע הגבוהות ויכולת האינטגרציה המשופרת של המערכת למערכת הבילינג של הארגון.

המערכת מספקת
ממשק אחיד לנציגים, מאפשרת לעבוד על מספר מערכות בו זמנית ומעניקה כלים לניהול תהליכים עסקיים של הארגון. חטיבת הטלקום וה-CRM במטריקס  הייתה אחראית על איפיון צרכי המשתמשים בארגון ועל בסיס כך תכננה ובנתה את המערכת. ההטמעה וההדרכ ה נעשתה על ידי ג'ון ברייס, חטיבת ההדרכה של מטריקס.
 
מלבד יכולות אלו, הערך המוסף העיקרי של המערכת הוא מתן תמונת לקוח מלאה אמיתית ומעודכנת הכוללת מבט כולל ומרוכז על פעילות הלקוח,  ויכולות רבות בניהול פניות ומעקב אחר בקשות. המערכת עוד משרתת את  נציגי מוקד המכירות שיכולים לראות באמצעותה היסטורית התקשרות עם הלקוחות ולעקוב אחר כל הפניות סביב נושאים של מכירה מתחילת דרכן. בשלב הבא במהלך 2010, צפויה מטריקס להוסיף למערכת מודול נוסף שיאפשר ניהול חכם של תזרימי ההזמנות  ויתריע לנציגים  על המלצות מכירה בהתאם לפרופיל הלקוח.
 
לדברי אילון גינזבורג, CTO, הוט: "מערכת ה- CRM תהווה צומת מרכזית של הקשר של הוט עם לקוחותיה הקיימים והפוטנציאלים תוך יכולות חדשניות המאפשרות לספק שירות מהיר ויעיל ללקוחות החברה, וליהנות מגמישות בהצעת מוצרים ושירותים חדשים. כעת, לאחר שניסינו את המערכת ונוכחנו ביציבותה, אפשר לברך על המוגמר ולומר שהייתה השקה מוצלחת מאוד. במבחן התוצאה, הפרוייקט עלה לאוויר באופן חלק ותוך עמידה בלוח הזמנים. אני מודה לצוות הפרויקט של מטריקס שפעל כאן במשך חודשים ארוכים והשקיע מאמץ רב,  ומאחל לשתי החברות המשך שיתוף פעולה פורה ושנת עסקים מוצלחת ב 2010".
 
לדברי אודי אשכנזי, מנהל חטיבת הטלקום, מטריקס: "עסקה זו מחזקת את מעמדה של מטריקס כמובילת שוק ה- CRM בישראל עם מערכת ה- CRM המובילה בעולם. הצלחת הפרויקט היא פרי שתוף פעולה אמיתי והרמוני בין מקצוענים משתי החברות. אני מאחל להוט שתפיק את מלוא היתרונות העסקיים שמספקת המערכת החדשה, ושתהיינה לנו יחד עוד הרבה שמחות משותפות ב- 2010 ובכלל".