Close
שליחת קורות חיים

קבוצת איילון

מערכת לניהול קשרי לקוחות

האתגר

בעקבות הרגולציה בשוק ההון, חברת איילון הרחיבה את פעילותה והציעה ללקוחות פרטיים ולמעסיקים מוצרים פיננסים משוכללים ושירותים מתקדמים. כדי להצליח במשימה, החברה ביקשה מערכת שתעניק לאנשי המכירות והשירות את הכלים לעמוד בדרישות החדשות.

הטכנולוגיה

פיתחנו מערכת המבוססת על פלטפורמת Microsoft Dynamic CRM 4.0 שמתממשקת למערכות הליבה של הארגון באמצעות ארכיטקטורת SOA שבמרכזה תשתית ESB. חשיפת ערכי הליבה במערכת מתבצעת על ידי ממשקי Web Service, שמספקים מסכי עבודה אחודים לניהול קשרי הלקוחות ולביצוע בקרה אחר תהליכי העבודה בארגון.

ההצלחה

השימוש בפלטפורמת ניהול היישויות של מיקרוסופט הצליח להביא לפיתוח פיתרון מורכב בזמן קצר. הארכיטקטורה הגמישה של המערכת מאפשרת לארגון להרחיב את הפיתרון לתחומים נוספים בעתיד ולפתח פיתרונות משלימים בתחום התפעולי והעסקי.