Close
שליחת קורות חיים

טלקום

הבנה עסקית, נסיון, ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים המותאמים לצורכי הארגון בתחום הטלקום

מטריקס מתמחה בפיתוח, יישום ויעוץ למכלול נושאי המחשוב הרלוונטיים למגזר הטלקום. למטריקס הבנה עמוקה בעולם התוכן של גופי התקשורת והטלקום (קווי, סלולר ו-ISPs) והינה אינטגרטור מוביל בשוק. מטריקס מתמחה בניהול, פיתוח ויישום מערכות ייעודיות דוגמת מערכות בילינג, מערכות משווקים ושירות, מערכות לניהול קשרי לקוחות לשיפור כושר התחרות, איכות השירות, פתרון מובייל, אנשי שטח והגדלת ההכנסות תוך "תפירת" פתרונות מותאמים לצורכי המגזר.
בנוסף מספקת מטריקס מיקור חוץ ייעודי למערכות שונות ושירותי מומחים לפרוייקטי הפיתוח המרכזיים של חברות התקשורת בתחומי ה-ERP, BI, שיווק, הנדסה, אינטרנט, ועוד.
ייחודיות הפעילות היא בשילוב של התמחות טכנולוגית לצד נסיון וידע מעמיק בעולמות התוכן הרלבנטיים למגזר.
​​​​​

פתרונות שלקוחות אוהבים

מערכות CRM

מטריקס הטמיעה מערכות CRM כוללות למרבית הארגונים המובילים בשוק התקשורת בישראל, מעל 15 פרוייקטים רחבי היקף.  הידע וההבנה העמוקה של צורכי מגזר הטלקום ביחד עם הנסיון, והידע הנצבר בעולם התוכן באים לידי ביטוי בפתרונות וביכולות הייחודיות של מרכז התמחות CRM של מטריקס.
 

בילינג

מקצועני מטריקס בתחום הטלקום, מנהלים ומשולבים בפרוייקטי פיתוח ויישום מרכזיים בתחום.
 

Revenue Assurance ( הבטחת הכנסות)

מערכת ומתודולוגיה לבדיקות עומק של מערך ההכנסות של הארגון, הן באופן ידני והן באמצעות כלי חוקה שונים.
 

פיתוח ותמיכה במערכות מכירה של ארגוני טלקום

מטריקס מפתחת ותומכת במערכות מכירה מתקדמות שנועדו לסייע, לייעל ולפשט את תהליכי המכירה באירגוני הטלקום
 

מענה לגופי ההנדסה של ארגוני הטלקום 

 MCx - תשתית רב ערוצית המספקת חבילת רכיבים המרכיבים יחד פתרונות מסחר אלקטרוני. רכיבים אלו גמישים וניתנים למימוש בצורות שונות על מנת ליצור אתרי מסחר שונים. הרכיבים כוללים מודולים לניהול קטלוג מוצרים, ניהול תהליך רכישה, ניהול משתמשים וניהול התכנים באתר. 

BMC REMEDY - חברת BMC, המיוצגת בישראל ע"י מטריקס, מספקת סוויטת פתרונות -Remedy ITSM Suite הכוללת מגוון פתרונות להיבטי הניהול, התפעול והבקרה של תהליכי העבודה והמידע במערך ה-IT. בנוסף, כפתרון המבוסס על צורכי שליטה ובקרה בתחום ה-,Telecom הוא מוטמע אצל רבים מספקי התקשורת בארץ ובעולם, כמערך הניהול של גורמי ההנדסה והתפעול בחברות אלו, ולמטריקס מרכז ידע סביב פתרון ה-Remedy למגזר.

יישום פתרונות של ISVs אצל לקוחות ישראליים

מטריקס מציעה שילוב של פתרונות של ISVs, בפרוייקטים שהיא מיישמת אצל לקוחות. הפרוייקטים מתבצעים בשיתוף פעולה עם startups ו-ISVs אצל מגוון לקוחות החברה ובמגוון של מודלים עסקיים. פרוייקטים אלו מייצרים לקוחות המהווים Beta Site ו-Reference עבור ה-ISV או ה-Startup ומאפשרים לארגונים להינות מחדשנות באופן מבוקר ותוך גידור סיכונים. מטריקס חושפת לארגונים הזדמנויות אלה ונחשפת אליהם, במסגרת תהליכי Innovation as a Practice שהיא מציעה ללקוחותיה.
 

עננים למגזר הטלקום

מטריקס מספקת פתרונות בתחום הענן לכל סוגי השירותIAAS, SAAS , PAAS ולכל קהלי היעד (פרטי, ציבורי, קהילתי) וסוגי השליטה (פנימי, חיצוני, אינטרה-ארגוני, היברידי), וכן לארגון שרוצה להיות צרכן של ענן או ספק של ענן.
 
כמו בארגונים גדולים, מטריקס מציעה לכלל ארגוני הטלקום להקים ענן פרטי על פי ה-Blueprint שמטריקס פיתחה לאחר התאמתו לסביבה הייחודית של הארגון.
 


אולם, לארגוני טלקום יש גם מקום משמעותי בשרשרת האספקה של הענן הציבורי ולכן ארגוני טלקום חייבים לעדכן את האסטרטגיה העסקית שלהם ולהגדיר את מקומם בשרשרת האספקה של הענן, מספקי התקשורת של הענן (אין ענן בלי תקשורת) ועד לשחקנים בשורה הראשונה של שוק הענן הציבורי. מטריקס יכולה לסייע במימוש האסטרטגיה העסקית החדשה על בסיס ה-blueprint וסל הפתרונות המגבה אותו.
 
מעבר לסדרת הפתרונות הרלוונטיים, מטריקס מציעה תהליכי תכנון אסטרטגיים ופרקטיים תחת השם Cloud Readiness.
מטרת התהליכים הינה למפות את התועלות העסקיות אל מול רמת הבשלות של הארגון, ולהכין מפת דרכים של כניסת הארגון לתחום מחשוב הענן. בצד הגדרת תרחישים עסקיים שבהם מחשוב ענן עשוי לתרום לשורה התחתונה של הארגון, מספק התהליך הנחיות ו-Best Practices להקמת תשתיות ומערכות במוכנות עתידית לשילובן בעולם של מחשוב ענן. השקעה ב-Cloud Readiness, משפרת את מצבו של הארגון גם אם לא יעבור לענן.
בנוסף מציעה מטריקס מעבדה ייחודית להתנסות בפתרונות הענן המתגבשים.
למידע נוסף, ראה התמחות רוחב - Cloud Computing Theme​​