Close
שליחת קורות חיים

ממשלה וציבורי

הפתרונות של מטריקס הופכים את החיבור והנגישות בין היחידות השונות בארגון הציבורי, ובין הארגון לציבור, לאוטומטיים, מהירים ויעילים

מטריקס עוסקת בניהול, אפיון, פיתוח, בניה והטמעה של פתרונות למגזר הממשלתי והציבורי. החברה עוסקת באספקת מערכות ופתרונות ליבה, אינטגרציה, מערכות שירות לאזרחים, e-government- מערכות אינטרנט ומובייל לייעול ושיפור הקשר לאזרח, יישומים נרחבים של מערכות BI ומחסני נתונים, פורטלים ארגוניים. מטריקס עובדת במגזר בשיטות התקשרות שונות המותאמות לצרכיו, כגון שירותי Nearshore ומיקור חוץ כולל.
​​

פתרונות שלקוחות אוהבים

ניהול פניות הציבור

מערכת המספקת מענה לחוק חופש המידע ומאפשרת את ניהול מערך פניות הציבור בשקיפות מלאה.
 

Campaign Manager

פתרון לניהול והפצה של קמפיינים במגוון ערוצים מקוונים (SMS, דוא"ל, פקס, WAP, הודעות קוליות ועוד').
 

זימון תורים

מערכת CRM  לניהול תורים בארגון, המתממשקת לאינטרנט ומערכות הטלפוניה של הארגון לשיפור רמת השירות ללקוח.

CIM (Claims Information Management)

מערכת מחשוב ייעודית לניהול, ייעול ובקרה של הליכים משפטיים והליכי גבייה בארגונים, סילוק תביעות פנים וחוץ מוסדיים.

IT Help Desk

ניהול מערך תמיכה פנים-ארגוני המבוסס על מערכת Dynamics CRM ותומך בסטדנדרט ITIL ו- ITSM.
 

Contact Center 

חבילת פתרונות לניהול מוקד הכוללת ממשקי CTI, IVR ו-ACD, ניהול ידע, תסריטי שיחה ועוד.
 

ממשל זמין

מטריקס עוסקת בנושא ממשל זמין (e-government) כחלק מפעילות ה-E-business של מטריקס ומהאסטרטגיה שלה בתחום רב ערוציות. העיקרון שמטריקס מציעה לפעילות דיגיטלית או רב ערוצית בממשלה הוא "לחשוב כמו בעסקים, לפעול כמו ממשל" .
מטריקס מיישמת בפתרונותיה למגזר את התפיסה בה מוצב האזרח (=הלקוח) במרכז, ומטמיעה בפתרונותיה השונים (CRM, אינטרנט, מובייל, רשתות.) למגזר  את עקרון הבחירה של הלקוח, את העקביות וההמשכיות של הערוצים בין משרדי הממשלה לאזרח וואת עקרון חופש המידע והשקיפות. 
בין שאר הפעילויות של מטריקס בממשלה בתחום זה ניתן למנות את: שרת הטפסים הממשלתי, אתרי הצבא, משרד התקשורת, מכון התקנים הישראלי, כלל האתרים הצהליים, אתרי מידע מגוונים המפותחים בתהילה, מערכת פניות הציבור המותקנת בשני משרדים גדולים ועוד.
 

יישום פתרונות של ISVs אצל לקוחות ישראליים

מטריקס מציעה שילוב של פתרונות של ISVs, בפרוייקטים שהיא מיישמת אצל לקוחות. הפרוייקטים מתבצעים בשיתוף פעולה עם startups ו-ISVs אצל מגוון לקוחות החברה ובמגוון של מודלים עסקיים. פרוייקטים אלו מייצרים לקוחות המהווים Beta Site ו-Reference עבור ה-ISV או ה-Startup ומאפשרים לארגונים להינות מחדשנות באופן מבוקר ותוך גידור סיכונים. מטריקס חושפת לארגונים הזדמנויות אלה ונחשפת אליהם, במסגרת תהליכי Innovation as a Practice שהיא מציעה ללקוחותיה.
 

עננים למגזר ממשלה וציבורי

מטריקס מספקת פתרונות בתחום הענן לכל סוגי השירותIAAS, SAAS , PAAS ולכל קהלי היעד (פרטי, ציבורי, קהילתי) וסוגי השליטה (פנימי, חיצוני, אינטרה-ארגוני, היברידי), וכן לארגון שרוצה להיות צרכן של ענן או ספק של ענן.
 
לארגונים ציבוריים  גדולים מטריקס מציעה להתמקד בהקמת ענן פרטי על פי ה-Blueprint שמטריקס פיתחה לאחר התאמתו לסביבה הייחודית של הארגון.
 


הענן הקהילתי יכול לשרת קבוצה (קהילה) של ארגונים ציבוריים או לשמש קהילה של ארגונים שעובדים מול הארגון (משרד החינוך מול בתי ספר, משרד הבריאות מול בתי חולים, משרד האוצר מול מייצגים, וכדומה).
 
מעבר לסדרת הפתרונות הרלוונטיים, מטריקס מציעה תהליכי תכנון אסטרטגיים ופרקטיים תחת השם Cloud Readiness.
מטרת התהליכים הינה למפות את התועלות העסקיות אל מול רמת הבשלות של הארגון, ולהכין מפת דרכים של כניסת הארגון לתחום מחשוב הענן. בצד הגדרת תרחישים עסקיים שבהם מחשוב ענן עשוי לתרום לשורה התחתונה של הארגון, מספק התהליך הנחיות ו-Best Practices להקמת תשתיות ומערכות במוכנות עתידית לשילובן בעולם של מחשוב ענן. השקעה ב-Cloud Readiness, משפרת את מצבו של הארגון גם אם לא יעבור לענן.
 
בנוסף מציעה מטריקס מעבדה ייחודית להתנסות בפתרונות הענן המתגבשים.

למידע נוסף, ראה התמחות רוחב - Cloud Computing Theme